• Ik denk dat ik een voorbeeldige leerlinge ben. NOT! Vandaag was ik heel irritant. Ik ging gillen om niks en sprong tijdens Biologie op en begon uitbundig te zwaaien, maar diegene zag me niet en toen begon ik te schreeuwen.
    Ik ben echt hyper, ik moet die energie er echt uit halen.

    Iemand ook zo voorbeeldig in de klas?

    IK IK IK *gaat op de stoel staan springen*
    Vandaag nog had ik een MO omdak te druk was [à]
    EN ik wist like niks en toen kreeg ik son domme vraag : Hoeveel uur per dag werkten de mensen vroeger. fseu ,,EN like dat is vroeger gebeurt is gebeurt Duss ik zei soo: Weekveel ,, Boeit me niet =.=
    EN toen kreeg ik ZOOOOOOON preek omdat boeit me niet sei XD EN dat is nog maar 1 voorbeeld *wenkbrauwwiebel*


    Crack a bottle

    Mijn leraren worden nogal boos als je idioot in de klas gaat doen.


    x

    Ik hou gewoon altijd me bek. Geen zin in ruzie met die menschen van school.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb een beetje slaapproblemen de laatste tijd... Geraak 's avonds niet in slaap, dus zit ik overdag keimoe in de les :P
    Hyper zijn lukt me dus niet echt xD
    Maar half zitten slapen wordt me ook niet in dank afgenomen hoor xd


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Whaha, ik en Nina waren bij Geschiedenis heeeeeeeeeel irritant. We hadden ook 2 uur O.O
    En we moesten de heeeeeele tijd lachen, en toen werd Dreesens booooos!! Op Nina. En ze zei: 'Ja, dan kan je nu wel stom gaan staan lachen...' En nog wat andere dingen, en toen keek Nina heeeeeeel beledigend en toen moest ik weer lachen en toen keek Dreesens me heeeeeel boos aan. En dat is grappig.

    ik.
    ik zit echt altijd te praten, te zwaaien, te gillen of te kloten met mensen:P. wordt er echt nooit uitgestuurt, lieve leraren^^.


    I am an idiot, I move.

    Ik was de hele tijd met vriendinnen melig aan het doen.
    En ik heb een eigen tal, van dat ge-krrgggrrrgg. En iedereen mij aankijken o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik alleen bij sommige leraren XD
    WOEHOEXD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik hou gewoon altijd me bek. Geen zin in ruzie met die menschen van school.
    exactly. alleen in de pauzes doe ik soms hyper, en in de les praat ik soms met vrienden of rutger die achter me zit :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moet al genoeg nablijven, vanaf nu ga ik gewoon zwijgen ookal staat het me niet aan :Y).


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik ben kwebbelkous man n_n
    niet normaal.

    daarom doe ik echt heel slecht op school :'d


    I can't see the future with tears in my eyes

    meestal verstop ik me achter mijn boek en dan lig ik met men kop op tafel en aan het eind van de les word ik wakker geschud xD
    of ik ben druk aan het praten en als de docent me aankijkt kijk ik lief terug en dan ga ik weer verder met praten... xD


    A Noble was Born in Chaos