• Ben ik de enige die er last van heeft? Je praat met de jongen die je "leuk" vindt. En plots,is het net alsof er een knopje om gaat. Je gaat je zo achterlijk gedragen dat het lijkt alsof je een complete leipo bent.
    Oke,ik ben blond en niet altijd de handigste. Maar als ik met hem aan het praten ben. Man,ik ben dan gewoon dom. Ben ik raar of hebben meer mensen dit?
    Because,hij denkt nu dat ik een idioot ben>.<


    Music is the new sex

    meis het hoort er zo bij he xD nee je bent niet raar je bent super!!


    muziek altijd overal

    Ja, dat heb ik ook vet vaak :p ga ik van die stomme antwoorden geven waarvan ik achteraf denk 'hoe kom je erop!' :')


    x

    1 woord.
    FOCUS ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb dat niet xP

    wnt ik ben al gestoord van meself dus iedereen is aan mijn vaagheid gewend selfs de jongens x_x


    heb ik juist ook...ben al van mezelf helemaal gek, dus daar is de hele school al aan gewend^^behalve toen ik de week voor de vakantie met een kerstmuts rondliep...toen keken ze toch wel even raarxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    meis het hoort er zo bij he xD nee je bent niet raar je bent super!!


    helemaal mee eens...je bent echt niet raar, als iemand hier raar is, dan ben ik dat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nop heb ik ook x'D
    Of ik begin ineens heel hard te zwijgen en weet gewoon niets te zeggen, ofzo... =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb dat nooit ik probeer stoer te doen en dat lukt xD


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Ja, dat heb ik ook vet vaak :p ga ik van die stomme antwoorden geven waarvan ik achteraf denk 'hoe kom je erop!' :')

    Dat heb ik ook. Zo erg>.<


    Music is the new sex

    Dat heb ik like ook. Dan wordtk rood en begin ik achterlijk te lachen enzoo van de zenuwen >,<

    Dat heb ik niet. Ik voel me gwn op mijn gemak bij jongens of het nu Armin is of niet.

    Dude altijd als iemand diek leuk vind in de buurt fseu is gaak ongeloofelijk hyper worden><
    Like hyper benk al maar dan word ik ongelovelijk dom hyper .. En daar kank niks aan doen O.o EN dan isdie weg en dan denkik: OMG kan ik nog dommer gaan doen :X


    Crack a bottle

    Ik heb, euhm neen, had het ook ;] Na een tijdje kwam ik erover heen en besefte eigenlijk dat zulk gedrag niet nodig was en dat je, je nergens zorgen om hoeft te maken. Ofwel mocht die jongen je sowieso niet ofwel mag hij je wel en hoef je,je helemaal nie dom te gaan gedragen, het is moeilijk, maar na een tijdje lukt het wel


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oeh, ik heb altijd last van extreme verlegenheid en 'haar-voor-je-ogen-zwiepen-en-doen-alsof-je-niet-net-bloosde'. Echt charming. :S


    precies, en dan doe je net alsof hij je koud laat, heeel geloofwaardig als je als jongen in een tomatengezicht kijkt...


    If you're going to hell, keep going

    Dat heeft iedereen:Y) - heeft zich laatst nog achterlijk gedragen-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik doe sowieso altijd dom als "hij" in de buurt is.


    I recycle my thoughts.