• Ben ik de enige die er last van heeft? Je praat met de jongen die je "leuk" vindt. En plots,is het net alsof er een knopje om gaat. Je gaat je zo achterlijk gedragen dat het lijkt alsof je een complete leipo bent.
    Oke,ik ben blond en niet altijd de handigste. Maar als ik met hem aan het praten ben. Man,ik ben dan gewoon dom. Ben ik raar of hebben meer mensen dit?
    Because,hij denkt nu dat ik een idioot ben>.<


    Music is the new sex

    Uhm... dat heb ik ook, maar ik heb geluk dat er bij hem ook een steekje loszit

    Hmm, ik heb dat ook? Niet altijd, maar soms doe ik heel debiel enzo tegen hem als ik een zwak voor hem heb x'D
    Dus je bent niet de enige.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb dat niet xP

    wnt ik ben al gestoord van meself dus iedereen is aan mijn vaagheid gewend selfs de jongens x_x


    We can only learn to love by loving.

    jhaaa, soms ook, maar nu niet meer omdat ik nu wèèt dat hij mij òòk leuk vind(heb verkering sinds kort) en miss als je gèèn verkering bent ben je onzeker ofzo?
    ik heb geen tips sorry :)

    'xxx

    maar nee je bent nie de enige


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OMG dat heb ik ook ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    @ThinkingOfMe
    Ja,ik ben onzeker. Maar ik gedraag me echt dom. Alsof ik eersteklas leeghoofd ben ofzo.


    Music is the new sex

    Prrt, ik praat er niet eens méé, dus wees blij --'

    Soms x]
    Maar ik heb daar niet veel last vn xD
    Bij mij is het liefde op het eerste gezicht ^^
    x


    Your Butt is Mine!

    Okee

    het zelfde !

    ik heb er ook facking veel last van hoor !


    xx

    Daar kun je niets aandoen;) je wilt het gewoon té goed doen(K)
    is nix raar aan;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Naha. Wel, ik doe altijd mezelf voor.
    Lekker Gek dus, Maar... Hij kent me dus zo totaal niet. Toen ik eens een domme uitspraak deed keek die raar op. :')
    Enja, dat is best normaal.
    En je bent heus niet de enige. (:


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik heb dat ook gehad! ik begon echt dóm te praten! en dat terwijl ik vwo doe enzo en dus niet dom ben. o_o ik begon echt de meest domme taal te praten, maar thank god vond hij het schattig. -_-' volgens mij heeft mijn lengte daar wel aan meegedragen. toch nog iets goeds aan klein zijn.
    maar nee, je bent dus lang niet de enige. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Om je titel te beantwoorden:
    Schat,WEET JE NOU NOG STEEDS NIET DAT JE RAAR BENT? XD

    Dat heb ik áltyd. áltyd als ik by Chris ben lykt het alsof ik een of andere mogool ben. Maar gelukkig vind hy dat niet erg XD. Je bent dus niet de enige want als ik by Chris ben zeg ik altyd dingen waarvan ik achteraf denk van: WTF? Welke leipo zei dat? O fuck,dat was ik>,< SHIT!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik kijk naar hem, hij kijkt naar mij,
    maar praten ? dat durven we niet.
    we praten wel eens via msn enzo.
    maar niet echt in real..

    achja :)


    I can't see the future with tears in my eyes

    Oeh, ik heb altijd last van extreme verlegenheid en 'haar-voor-je-ogen-zwiepen-en-doen-alsof-je-niet-net-bloosde'. Echt charming. :S


    History is not hatred.