• Nou was ik eens wat op youtube enzo aan het searchen en bedacht ik me opeens iets. In de film zie je dus altijd acteurs & actrices een koppel spelen, maar na de film worden ze dan owk like een real life koppel, als je zo ongeveer begrijpt wat ik bedoel? >< Denken jullie dat ook of niet? En heb je voorbeeldjes?
    [Verveel me een heel klein beetje(A)]
    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet niet. Sommige mss wel. x3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    soms ? =D


    Some people make the world special just by being in it

    In het huis Anubis zijn Mick & Joyce een koppel en ik het echt ook xD


    Let the Night embrace you

    Oh, ik weet het!
    Angelina Jolie en Brad Pitt [/trots]
    Maar vaak gaan die ook weer uit elkaar --'
    Hebben Ryan Philippe [hoejehetookschrijft] en Reese Witherspoon ook niet samen in een film gespeeld ? (x


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Oh, ik weet het!
    Angelina Jolie en Brad Pitt [/trots]
    Maar vaak gaan die ook weer uit elkaar --'
    Hebben Ryan Philippe [hoejehetookschrijft] en Reese Witherspoon ook niet samen in een film gespeeld ? (x

    Jaah, dat dacht ik wel?
    en zo zijn der nog wel vele voorbeelden toch? Ik vind eigenlijk dat dat nog vaak voorkomt...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joe Jonas had toch een keer samen gezongen met Taylor Swift ofzo en daarna een korte relatie gehad? Ookal kan ik dat niet onder echte goede professionele acteurs en actrices benoemen.

    Klopt wel, het overbekende Brangelina is daar een voorbeeld van. Dan wakkert de liefde op het toneel alleen maar het vuurtje in real life aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt wel, het overbekende Brangelina is daar een voorbeeld van. Dan wakkert de liefde op het toneel alleen maar het vuurtje in real life aan.

    Uhu, inderdaad. En dat viel me eigenlijk op vandaag >< Er zijn eigenlijk nog veel voorbeelden niet? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vince Vaugh & Jennifer Anniston waren een tijdje ene koppel,tijdens de opnames van 'the break-up'
    & iedereen kent Vanessa Hudgens & Zac efron wel :) ?
    uit one Three Hill,Lucas & Brooke waren in het echte leven getrouwd[maar ondertussen al terug gescheiden^^]
    ze worden wel vaak koppels;maar blijven het bijna nooit.


    everybody needs a song.