• Kelly, ze was mijn beste vriendin. Vorig jaar was ze me alles, we waren zo vaak samen, en op school ja, automatisch. Ze was echt super belangrijk voor mij, en ik geloof dat ik dat voor haar ook was. Toen.. een klasgenoot van haar, begon haar opeens te moeien, ze kwam meer en meer overeen met haar en kelly veranderde, ze deed skinny jeans aan, opzich geen probleem, maar ze droeg dat ervoor helemaal niet, ze verfde haar haar in het zwart, ze veranderde zowel innerlijk als uiterlijk, ze liet me vallen en nu zijn zij 2 de beste vriendinnen. Ik & kelly praten wel nog eens op msn, maar het is alles en ze doet anders tegen mij dan tegen anderen,waarom doet ze haar anders voor ? om erbij te horen, vind ik best wel zielig, soms haat ik haar zo hard ! maar soms mis ik haar echt super hard, wat wij hadden als vriendschap was echt buitengewoon, en ik vind het jammer dat het zo is afgelopen. Nu hoort zo bij de emo/scene-crew van onze stad, dat is wat ze wou, soms wil ik haar zo is vragen 'en ben je nu gelukkig ? ben je nu gelukkig met wat je bereikt hebt?' maja, wat dan nog ? sorry ik moest dit even kwijt. en een paar dagen heb ik een foto gevonden van haar en mij, waar zij nog normaal was, en dat was nog geen jaar geleden, op een maar maanden tijd is alles zo verandert.. en ze zegt dan ook zo van 'ja je blijft belangrijk voor me..' alsof ik dat geloof, ben alleen maar goed om haar problemen aan te horen enzo. vorig weekend was het carnaval en we waren elkaar tegengekomen en we hadden is naar elkaar gelachen en ik bleef bij een vriendin slapen, en rond 23 uur smste ze me met de vraag 'ben je nog op carnaval' ik was er niet meer was net thuis bij mn vriendin, en ik vroeg dan Wrm ? en ze antwoorden dat haar 'nieuwe' beste vriendin aan het lekken was met haar lief en dat zij er maar bijstond.. zie dan ben ik wel nodg.. en er zijn nog zo'n dingen.. pff njah
    wat vinden jullie daarvan ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik vind het echt heel klote voor je!
    En heel stom van je 'vriendin'.

    Hoe kan je dat een echte vriendin noemen?
    Ik vind het erg voor je <3


    believers never die.