• 'Ello.
    Ik had laatst iemand ontmoet, hij was heel aardig enzo, en we praatten veel, via de telefoon, sms, twitter, msn etc etc. We gaven elkaar altijd namen als grapje en waren gewoon hele goede vrienden enzo, hij was een goede luisteraar MAARGOED. Dat terzijde, we waren gewoon hele goede vrienden. Hij stuurde me ook vaak lieve smsjes en ook een keer een liedje waarbij hij had gezegd; 'Ja, dit heb ik gemaakt voor jou.' Nou, ik natuurlijk blij. En toen besloten we dus elkaar Twitter eventjes te ruilen, gewoon voor de lol. Nieuwsgierig als ik ben ging ik heel snel door zn DM's kijken. Stom, natuurlijk. En toen zag ik -welgeteld- 6 meisjes, onderandere ik, waarmee hij allemaal dezelfde soort berichten had. Onderandere van; ja dit lied is voor jou etc etc. Állemaal. Ik heb hem toen ermee geconfronteerd, en hij zei; 'Het is toch leuk om er meer dan een te hebben.' Oke srsly. Dat deed 't 'm. Ik heb hem verwijderd, geblockt en alles. Ik voel me nu heel dom dat ik in dat soort spelletjes trapte, en dit helpt nou niet bepaald mee met dat ik mensen niet snel vertrouw.

    Sorry voor het warrige verhaal, ik zit nu een beetje doelloos op bed en een beetje verdrietig iguess.
    Anyways, ook zoiets meegemaakt?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wat een pedo. (cat)


    All was well.

    Altijd kut als iemand tegen verschillende mensen zo lief en geweldig doet als tegen jou.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat een klootzak.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ahw, wat een rotjoch is dat toch!
    En jij kon er niets aan doen dat je het geloofde, blijkbaar weet hij wat hij doet. Maar het was wel te mooi om waar te zijn, blijkbaar.
    En ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik ben er wel bang voor met mensen van het internet. Daarom vertrouw ik ook niemand, en al helemaal niet op het internet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, maar ik heb wel al meerdere keren ondervonden dat er veel klootzakken op deze wereld rondlopen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wat een vreselijk irritant kutventje. (cat) Maar nee, de enige jongen die ik ooit via internet ontmoet heb, is nu al meer dan twee jaar mijn beste vriend.


    wth.

    Jij kan er niks aan doen dat het zo is gelopen, players zijn players; Ze zullen altijd hetzelfde doen en weet je wat het ergste is? Het is en blijft moeilijk om erachter te komen of iemand het meent of niet.
    Vooral via internet. Ik zou zelfs, als ik in jouw positie zat; Zelfs als die meisjes een bericht sturen met printscreen en al met wat hij flikt. Zodat hij niet alleen jou kwijt was, maar die andere ook.
    Want nu denkt ie: ''Oh, jammer. Had ik misschien iets anders moeten aanpakken, op naar de volgende!''

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 23:46 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Crystalflame schreef:
    Wat een klootzak.


    I love you Tim

    Gringotts schreef:
    Wat een pedo. (cat)

    ChaeRim schreef:
    Jij kan er niks aan doen dat het zo is gelopen, players zijn players; Ze zullen altijd hetzelfde doen en weet je wat het ergste is? Het is en blijft moeilijk om erachter te komen of iemand het meent of niet.
    Vooral via internet. Ik zou zelfs, als ik in jouw positie zat; Zelfs als die meisjes een bericht sturen met printscreen en al met wat hij flikt. Zodat hij niet alleen jou kwijt was, maar die andere ook.
    Want nu denkt ie: ''Oh, jammer. Had ik misschien iets anders moeten aanpakken, op naar de volgende!''


    Weetje wat het ergste is? Ik kan dat helemaal niet. Ik ben geen persoon om 'wraak' te nemen, of zoiets te doen. Dan voel ik me lullig, ookal wat hij heeft gedaan. D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wat een eikel. Wees blij dat je erachter gekomen bent, want hoe beter bevriend je dan met hem zou raken, hoe harder de klap uiteindelijk is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik haat zulke jongens. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Bah, dat is inderdaad erg kut.
    Ik heb een keer via een penvriendensite een jongen ontmoet die ontzettend lief was en mij altijd heel speciaal deed voelen. Alleen kregen we steeds ruzie, en een jaar geleden ongeveer zijn we gestopt met mailen. Vandaag kwam ik erachter dat diezelfde jongen precies dezelfde lieve woordjes zegt tegen een vriendin van mij die hem toevallig ook is tegengekomen. Maar het doet mij geen pijn gelukkig, ik vind het alleen heel grappig. Maar als ik daarachter was gekomen toen het net gestopt was, denk ik dat ik hetzelfde als jij zou voelen. Zulke mensen lopen nou eenmaal rond... Maar er zijn ook jongens die al die dingen wel menen. Dus geef de hoop niet op.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik haat dat soort jongens. Ze stelen mijn meisjes >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is echt heel kut! Je voelt je gebruikt :( Het is echt niet goed wat die gozer gedaan heeft. Geloof me meis, je verdient beter. Hij is je niet waard. Laat hem maar lekker met die andere meisjes flik flooien. Hij is niet te vertrouwen. En daarbij, de helft van deze grote kwade wereld bestaat uit jongens, dus keuze genoeg! ;)

    Sterkte(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.