Ik dacht zo, laat ik eens op wikipedia kijken wat ze zeggen over 'emo'. Nou, ze zeggen gewoon dus dat het een subcultuur is. En ook dat ze emocore luisteren. Maar nergens zie je staan dat het oorspronkelijk een muzieksijl is. Wat emo effectief wel is. Ook zeggen ze dat emo's verlegen, gevoelige, emotionele, teruggetrokken personen zijn. Nou, dan ben ik emo volgens wikipedia. Dat is waar ik heb de klederdracht niet. Ik wil maar zeggen emo's kunnen ook gewone vrolijke mensen zijn. Maar word dat vermeld? Nee.
Wou ik toch even melden.
-
3 jan 2009 - 14:403 jan 2009 - 15:42
(...)
EMO komt toch van emotioneel? Dus, vrolijke mensen zijn meestal mensen die ni zo emotioneel zijn. Dus, volgens mij hebben ze daar wel gelijk met dat zinnetje. "Emo's" zijn emotionele mensen, en meestal géen vrolijke mensen Wat niet wegneemt dat ze nooit vrolijk zijn (:
Dat komt van EMOcore en niet van emotioneel. F*ck. --'3 jan 2009 - 15:43(...)
Dat komt van EMOcore en niet van emotioneel. F*ck. --'
Word je het beu om het steeds te zeggen? (x3 jan 2009 - 15:43tja, je weet hoe het nu met de maatschappij is ;]
elke alto die geen goth of skater is, is vanzelf emo.. ¬¬Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.
3 jan 2009 - 15:46EMO komt toch van emotioneel? Dus, vrolijke mensen zijn meestal mensen die ni zo emotioneel zijn. Dus, volgens mij hebben ze daar wel gelijk met dat zinnetje. "Emo's" zijn emotionele mensen, en meestal géen vrolijke mensen Wat niet wegneemt dat ze nooit vrolijk zijn (:
Dat komt van EMOcore en niet van emotioneel. F*ck. --'
Waar komt emo van EMOcore dan vandaan? EMOtioneel ja!Your make-up is terrible
3 jan 2009 - 15:473 jan 2009 - 15:49(...)
Dat snap ik ff niet O_o
Het woord emo uit emocore komt van emotioneel.Your make-up is terrible
3 jan 2009 - 15:50(...)
Het woord emo uit emocore komt van emotioneel.
Het hele gedoe begon wel met de muziek,, emocore.3 jan 2009 - 15:51(...)
Het woord emo uit emocore komt van emotioneel.
Wie zegt dat?? Het kan evengoed komen van een gastje dat slecht in scrabble was.3 jan 2009 - 15:53iedereen is toch gewoon zichzelf^^
dan kan niemand er over ruziën fzuTO LOVE AND TO BE LOVED
3 jan 2009 - 15:53(...)
Wie zegt dat?? Het kan evengoed komen van een gastje dat slecht in scrabble was.
Hoop het maar niet voor die gast... Dan issie wel heel zwakzinnig.Your make-up is terrible
3 jan 2009 - 15:56En daarbij, het maakt volgens mij niemand iets uit waar het van komt, want iedereen heeft toch zo'n hekel aan die style?
Ik denk gewoon dat emo zijn weer uit de mode is, net al scene, en nu is iedereen weer even zichzelf tot er een nieuwe style komt.Your make-up is terrible
3 jan 2009 - 15:57En daarbij, het maakt volgens mij niemand iets uit waar het van komt, want iedereen heeft toch zo'n hekel aan die style?
Ik denk gewoon dat emo zijn weer uit de mode is, net al scene, en nu is iedereen weer even zichzelf tot er een nieuwe style komt.
Zo ontdek je meteen wie de meelopers zijn.3 jan 2009 - 16:00(...)
Zo ontdek je meteen wie de meelopers zijn.
Hoezo dat nou weer? Het is zo, iedereen heeft hier een hekel aan emo's. Ik zei vroeger ook dat ik emo was, like; alsof ik wist wat het was.Your make-up is terrible
3 jan 2009 - 16:01(...)
Hoezo dat nou weer? Het is zo, iedereen heeft hier een hekel aan emo's. Ik zei vroeger ook dat ik emo was, like; alsof ik wist wat het was.
Al de mensen die 1st emo waren omdat het in was, en dan scene omdat dat erna in was enzo.
Ik zeg niet dat jij zo bent,, ik ken je niet eens
En tja als mensen er een hekel aan hebben kan je er moeilijk iets aan doen ,, ik heb er geen hekel aan =]3 jan 2009 - 16:20Wikipedia klopt niet, je hebt ook blije emo's?
En nja, ook emo's zonder de kleding stijl maar toch emo diep van binnen zijn :'33I don't need words to feel those lips.