• Ik dacht zo, laat ik eens op wikipedia kijken wat ze zeggen over 'emo'. Nou, ze zeggen gewoon dus dat het een subcultuur is. En ook dat ze emocore luisteren. Maar nergens zie je staan dat het oorspronkelijk een muzieksijl is. Wat emo effectief wel is. Ook zeggen ze dat emo's verlegen, gevoelige, emotionele, teruggetrokken personen zijn. Nou, dan ben ik emo volgens wikipedia. Dat is waar ik heb de klederdracht niet. Ik wil maar zeggen emo's kunnen ook gewone vrolijke mensen zijn. Maar word dat vermeld? Nee.
    Wou ik toch even melden.

    Argh, dit is ff heel dom: ik las net iets over iemand die wikipedia onzin vind en dan zie ik dit topic, toevallig :)

    en beuh, je hebt gelijk.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ow dus dan ben ik ineens ook emo omdat ik verlegen,gevoelig,emotioneel en teruggetrokken ben? Inderdaad dat is onzin.

    -grinnik-
    Ik dacht al voordat ik dit topic aanklikte dat emo wel het onderwerp zou zijn x]


    No growth of the heart is ever a waste

    -grinnik-
    Ik dacht al voordat ik dit topic aanklikte dat emo wel het onderwerp zou zijn x]

    Ja dacht ik ook al x)

    Dan ben ik dus ook emo ><
    Wikipedia is onzin, vind ik :]
    [/ik kijk er heel vaak op ><]


    Underdog, just look at the mess you made.

    -grinnik-
    Ik dacht al voordat ik dit topic aanklikte dat emo wel het onderwerp zou zijn x]

    Het is gewoon zo een makkelijk onderwerp om over te klagen. :Y)

    Ow dus dan ben ik ineens ook emo omdat ik verlegen,gevoelig,emotioneel en teruggetrokken ben? Inderdaad dat is onzin.
    yoepie ik ben ook emo!! :D --'


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik word gek van die emo topics -_-' Ik weet het nu wel.
    Niemand kan goed omschrijven wat emo is.


    Your make-up is terrible

    Ik word gek van die emo topics -_-' Ik weet het nu wel.
    Niemand kan goed omschrijven wat emo is.

    Inderdaad. Ik heb nu al van 6 verschillende mensen gehoord wat emo is en allemaal zeggen ze wat anders,nu weet ik het haast nog niet maar het boeit me ookal geen flikker.

    Mensen; Wikipedia heeft me officieel emo verklaard.
    Wauw, ben trots op mn nieuwe sticker, deze keer ook nog vanuit een betrouwbare bron. (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen; Wikipedia heeft me officieel emo verklaard.
    Wauw, ben trots op mn nieuwe sticker, deze keer ook nog vanuit een betrouwbare bron. (cool)


    Hehe (x
    Mss moeten we zo een club beginnen met mensen die allemaal een sticker hebben gekregen (x

    de titel slaat wel nergens op ik klop 100% (nerd)


    Je Vind Me Dope Schatje

    de titel slaat wel nergens op ik klop 100% (nerd)


    Ik niet, ik mis ergens een stukje XD


    Your make-up is terrible

    ben het echt helemaal met je eens;)
    Ik ben geen emo (denk ik) maar wordt er wel altijd voor uitgescholden omdat ik van zwarte/donkere kleding hou en omdat ik donkere make-up draag, ze hebben het nog niet eens over het karakter....


    Music is my drug, I need it all the time!

    Emo's kunnen toch ook gewone vrolijke mensen zijn?


    EMO komt toch van emotioneel? Dus, vrolijke mensen zijn meestal mensen die ni zo emotioneel zijn. Dus, volgens mij hebben ze daar wel gelijk met dat zinnetje. "Emo's" zijn emotionele mensen, en meestal géen vrolijke mensen :) Wat niet wegneemt dat ze nooit vrolijk zijn (:


    007