• Dit topic is om te vertellen over je style, haar en make-up.

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up?

    -Hair. Hoe heb je het zitten? En zit het op school anders dan in het weekend of altijd het zelfde?

    -Style?

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Make-up.: Zwart oogpotlood (essence of maybelline - kruidvat) en zwarte mascara van hetzelfde merk. Ooglijntje onder en boven mijn oog. Af en toe gebruik ik ook zilver of goud oogpotlood. Als ik weg ga tenminste. Balsem of Lipgloss en oogschaduw. (Zwart-Blauw-Roze-Rood-...)
    -Hair.: Ik styl het altijd. Dus voor school ook. En in het weekend krul ik het soms om uit te gaan enzo. Ik doe er een staart/dot/speltje/... in als ik zin heb ^^ Als ik het voor school gestyld heb, zit het in school meestal shit. Maar als ik het niet doe, is het nog een tikkeltje erger ^^
    -Style?:Och, gewoon wat ik leuk vind. Dus eigenlijk alledagen iets anders. Dus mijn eigen styl gewoon. Ik mengel vanalles door elkaar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dit topic is om te vertellen over je style, haar en make-up.

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up?

    -Hair. Hoe heb je het zitten? En zit het op school anders dan in het weekend of altijd het zelfde?

    -Style?

    loves, Renée.


    Make-up koop ik vooral bij de Etos :-) Ik gebruikt het om mn ogen donkerder te maken. en het is meestal oogpotlood, zwarte oogschaduw en mascara

    Haar: Ik heb een schuine pony die een beetje over mijn oog loopt, en ik heb krullen T_T soms heb ik het los, soms in 2 staartjes:p

    Style: Dunno


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    -Make-up. Zwarte mascara (L'Oréal) zwarte oogpotlood (Etos) Oogschaduw (Claire's en Bourjouis, 2 want ik blend het) foundation (Hema & L'Oréal de een is voor vlekjes en de ander je hele gezicht) en heel soms lipgloss, maar ik lik heel vaak over mn lippen dus dat is zeg maar - bijna nooit. Vaak gewoon glitter of juist heel dramatisch bubblegum pink [/i know I don't spoor])
    -Hair. op school gewoon altijd los, maar ik stijl (Carmen), krul (Elta), wax (Swchwarzkopf), schuim (Andrélon) en spray (Nivea) het ook altijd X') serieus elke ochtend, ik heb namelijk verschrikkelijk opstandig haar. In het weekend als ik nergens heen moet wil ik het nog wel eens voor het gemak in een staartje gooien (met 4 speldjes, damn de laagjes)
    -Style immer skinny jeans, ik hou van die dingen, voor de rest veel felle kleuren, het liefst opvallende schoenen, ik hou van schoenen, een ketting met een grote hanger, oorbellen gewoon ringen en... my selfmade french manicure ^^


    BAM!

    (...)
    Cool en je schrijft Smokey eyes goed heur. xd' ik was trouwens laatst nog in zwolle toen sneeuwde het xd'
    oke dan x3
    zwolle ? dat ik waar patricia M ,woont, niet ik (A)


    don't Worry...Be gay.

    -Make-up;
    Make up koop ik gewoon bij de Hema, geen zin om dure spullen op m'n gezicht te smeren die er na een paar uur toch alweer vanaf zijn :'3. Nja, ik gebruik alleen eyeliner en mascara, ik zet gewoon een rand rond m'n ogen :3.

    -Hair.
    Ik heb mijn haar 1x zwart gehad, ongeveer een jaar terug ofzo, was een spoeling en sinds een maandje heb ik mijn eigen haarkleur zegmaar weer terug. Ik stijl het soms, maar dat doe ik de laatste tijd niet meer want m'n haar gaat er onwijs dood van. Ik heb wel speciaal spul daarvoor maar dat helpt nietecht :'3.

    -Style;
    Ik heb geen stijl, ik ben gewoon mezelf en blabla, je weet het nu denk wel :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    -make-up: gewoon, helemaal zwarte ogen , en verschillende lipgloss

    -hair: vanachter is het lang, en heel dun gesneden, ik heb een korte schuine froe
    in het weekend is het vaak met rode plukjes (haarmascara) of soms ook eens blauw, maar nooit in de week, zit op streng internaat :s

    -style: verandert vaak,, hangt gewoon af van hoe ik me voel


    TO LOVE AND TO BE LOVED