• Jha, dat dus.
    Ik heb een Sony Ericsson T303 en op de doos staat er: 'Aansluitbaar via USB' maar ik heb geen USB-kabel ;O
    Hebben sommige dat ook of moet ik gwn terug gaan naar de winkel?

    xx.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    als ie er niet bij zit moet je terug gaan naar de winkel ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ty x3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Miss bedoelen ze dat het zou kunnen, en niet dat er automatisch een USB bij zit :'D


    Sweet dreams will come true.

    kan ook ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bij mij moest ik hem gewoon los erbij kopen, ookal stond dat op het doosje --'


    Protège moi de mes désirs.

    Bij mij moest ik hem gewoon los erbij kopen, ookal stond dat op het doosje --'

    Kijk, dat wil ik dus niet XD want volgns my is zo'n ding best duur ><' Dan moet het ook niet op het doosje staan, vind ik.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Kijk, dat wil ik dus niet XD want volgns my is zo'n ding best duur ><' Dan moet het ook niet op het doosje staan, vind ik.


    Uhu, ik weet het niet meer hoe duur die was :Y)
    Maaar, er staat ook alleen maar op het doosje dat hij Aansluitbaar is. Dat wil niet gelijk zeggen dat het erbij zit xd.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    Uhu, ik weet het niet meer hoe duur die was :Y)
    Maaar, er staat ook alleen maar op het doosje dat hij Aansluitbaar is. Dat wil niet gelijk zeggen dat het erbij zit xd.

    Das waar, maar tog vind ik et stom XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Extra bijkopen. Moet ik ook gaan doen. En dat kost nogal redelijk veel. [Lees: tussen de €35 en de €50]

    Dat bdoel ik ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    bij mijn sony ericsson K550i zattie er gewoon bij ^^


    dream, dare, fly!

    Huh? Jij had toch een Nokia? Of was dat iemand anders? :/
    Ach ja, kijk anders op internet of er niks over staat, dat bespaart je moeite, liefje. (:


    You move me ......... Kurt

    Huh? Jij had toch een Nokia? Of was dat iemand anders? :/
    Ach ja, kijk anders op internet of er niks over staat, dat bespaart je moeite, liefje. (:

    Ik heb ook een Nokia XD is me ouwe ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.