• Dit topic is om te vertellen over je style, haar en make-up.

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up?

    -Hair. Hoe heb je het zitten? En zit het op school anders dan in het weekend of altijd het zelfde?

    -Style?

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Make-up;
    Zwarte oogpotlood
    Zwarte Mascara
    En dat koop ik gwn in een winkel.
    Hair;
    Gewoon los.
    Met stukjes haar en met een strikje erin.
    Styl;
    Enyastyle.

    Make-up: Mascara (Maybelline, Hema), oogpotlood meestal zwart lijntje onder mijn ogen, en soms boven als ik daar zin in heb. En anders blauw, bruin of zilver. Maar meestal zwart of blauw (Blauw en bruin oogpotlood is van L'Oreal volgens mij), en soms oogschaduw. Op school is het er altijd half af -.-'
    Hair: Altijd los nu ik mijn haar geverfd + ander model heb. Meestal opgezet, anders gewoon met een strikje erin of een hello Kitty speltje. Ik hou het lekker simpel. Op school zit het altijd shit x_x
    Style: Beetje scene achtig, skater of gewoon mengel. Mijn eigen stijltje, met vooral veel kleur. Vooral H&M kleding.
    Meestal besteed ik meer aandacht aan mijn haar en make-up in het weekend dan op een schooldag. Dan ben ik er meestal te lui voor. =]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Make-Up: bruine mascara (maybelline) en bruin oogpotlood (ook maybelline), aangezien ik heel lichte huid enzo heb. Met zwarte is het dus gewoon té. Lippebalsem (Hema) en als ik wegga wat lipgloss (kruidvat). Heel af en toe Blush (Helen).

    Hair:Ik heb rode krullen, dus heel veel valt er niet mee te doen^^ Meestal een staart/dot/met een speltje/of iets dergelijks, soms los. En heel soms gestijld.

    Style:Ik trek gewoon aan wat ik mooi vind, en vaak is dat een mengeling van verschillende stijlen.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Make-up;
    - Mascara; geen idee waar vandaan =x
    - Eyeliner/oogpotlood [verschild per dag]; Idunno
    - Oogschaduw; Idunno
    Haar;
    Meestal krullend omdat het niet styl blijft op de fiets >< Maar als het styl blijft, dus styl. Beetje haarlak erin & hoppa; klaar x]
    Style;
    Idunno, ik heb meestal een grijze/zwarte skinny aan, met een te groot shirt erop. Ik heb trouwens nu ook een baggy ;D Daar ook een te groot shirt & een vest, vergeet het vest niet!;O En ja, het meeste is zwart. Schoenen heb ik merkloze van de Dolcis & All Stars.


    Underdog, just look at the mess you made.

    -Make-up:mascara en soms{als ik puisten heb} van dat spul dat je ze minder goed ziet... mascara heb ik gekocht bij de kruidvat...xD en dat spul ook bij de kruidvat..xD

    -Hair:meestal in een staart.... maar als ik in de douche ben geweest dan doe ik het los.... in het weekend en thuis zit het in een knotje op mun kop....xD^^

    -Style:ik weet niet wat voor style ik heb... Maar ik heb altijd vestjes aan en sjaaltjes...xD^^ dat zit zo lekker..xD^^:P

    -Make-up.
    Oogpotlood,Mascara en lipgloss.


    -Hair.
    Gestyld of krullend en heel soms zoals nu in een staart.

    -Style
    Naamloos.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    *make-up: foundation (ici paris), eyeliner(Ici paris), mascara(ici paris), lipgloss(Hema), oogschaduw aanpassend bij kleren( verschillende ketens) eventueel blush (Hema).

    *Hair: Normaal gekruld zoals Shakira als het mmoi valt laat ik het zo met een beetje Mouche van bij mn kapper. Anders gestijld met zijde-gloss om het glans te geven en gezond te houden.
    Voor gelegenheden steek ik het op of krullen etc..

    *Style: Passende jeans, met leuk T-shirt vaak hakken of laarzen, mooie jas... of tuniekjes
    in de zomer vaak kleedjes en mini-rokjes (wel niet hoerig!)
    Laat me zeggen Nicole Scherzinger) Rihanna style


    C'etait bien

    -Make-up; Vaak oogpotlood boven en onder (Ooglid). Mascara, soms wimperkrultang. Oh, en poeder.



    -Hair; Los. Vaak gewoon met slag, want dat heb ik van mezelf. Soms gestylt.


    -Style; Mijn eigen style. Van alles wat. Zwart. Velle kleuren. Ik combineer dingen.

    Make-up : eyeliner[EXPERT EYES ! Maybeline] , Mascara [Goedkoop merk vn hema]soms lipgloss[Miss helen] en oogschaduw[Komt uiut so een make-up box] en heel soms ook Poeder en foundation.[Ben het merk vergeten]

    Hair : los gestyled. En soms mijn haar vooraan met een schuivertje wat naarachter en als ik thuis ben gwn gestyled ook.

    Style : Elke dag anders , meer men eigen style dus. x]


    A. ikmisje.

    Make-up - simpel, gebruik ik niet. Why should I?
    Haar - eerst heel lang, toen werd ik mijn imago bui en knipte ik het af. Nu is het alweer bijna tot op mijn schouders. Veel te lang dus.
    Stijl - wisselt per dag. Al wil ik nu meer de kant op van The Kooks. Beetje 60/70's dus.


    History is not hatred.

    make up : altijd zwarte eyeliner en zwarte oogschaduw

    haar: altijd versgillend soms in een staart soms gewoon over me sgouders soms iets meer volume xD

    style: geen idee k draag altijd skinny met een zwart t shirt met felle kleurtjes of iets van hello kitty. soms draag iik owk felle kleurtjes. sgoene: converse k zeg altijd da ik eige style heb maar iedereen zegt emo/gothic tegen mij xD

    make-up gwoon alleen mascara van clinique

    hair ik stijl het altijd maar als het regent gaat het weer krullenxD

    style uhhh geen idee

    Make - up ;
    Oogpotlood & Mascara van Essence.

    Haar ;
    Zwart haar ,
    Op school ; - Kijk anders even fotoboek -
    In het weekend, Haarband, of staartje, omdat het me dan toch niks kan schelen hoe het zit,ga dan toch niet naar buiten ofzo - Okay, heel soms -

    Kleding ;

    Roze broeken met zebra print,Rode broeken met Donderschokprint, Zwarte Broeken,Zwarte/grijze vesten, Zwarte dc-shoes, All stars ;D

    make-up;
    geen, mag niet van men ouders

    hair;
    gestijld, behalve in de week-ends als ik nergens naar toe moet, dan krult het wild -_- && als het regent, dan krult het ook terug, maar dan doe ik wel een muts ofzowiets op x'D && voor de rest gwn halflang donkerblond (bijna bruin)

    style;
    niet echt iets bepaald.. beetje eigen style denk ik.. x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    - make up: niets eigenlijk

    -hair: voor school eigenlijk altijd in een vlecht, maar anders los^^
    Nja voor school kan ik moeilijk anders, als ik een halfuur naar school moet fietsen en het zit niet in een vlecht, dan ezit het over vol met knopen.

    - style: gewoon..


    If you had never come out of the blue, I would've stay