• Ik en Lisa(MisterWOAH) begrijpen jullie mensen niet. Dudes, dit is een site voor verhalen en stuff. Nou, als je dan een promotietopic maakt dan bekijken 50 mensen het en van die 50 mensen lezen 5 mensen het verhaal. Komaan kijk het topic dan gewoon niet.

    misschien hè
    vinden ze het dan niks

    maar als het gene wat in dat topic staat niet leuk is & je het toch hebt gelezen,
    dan ga je het verhaal toch ook niet meer lezen? :p


    It's not the same without you.

    @hierboven

    Dat is wel waar.
    Maar onzinnige topics, daar wordt wel in gereageerd.
    Maar als iemand zijn best doet voor verhalen (waar het hier omgaat), wordt er 'overgekeken' of is het niet interessant.
    -niets tegen het forum ofzo, ik lieft het, maarja-

    Veel promotietopics hebben nogal een vreemde titel... Dan denken de meesten: waar gaat dit nou over? Blijkt het promotie te zijn xp Dus kunnen ze niet voorzien dat ze 't niet willen lezen...
    Ik maak ze dan meestal wel hoor... Als ik tijd heb... ^^


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Dat komt omdat de meeste promotiedingen me totaal niet aanspreken.
    Daarom dat je ook bij een topic ziet staan '1146519x bekeken'. Dat ben ik gewoon die niets beter te doen heeft dan elk topic zoveel maal in te wandelen.

    Dat komt omdat de meeste promotiedingen me totaal niet aanspreken.
    Daarom dat je ook bij een topic ziet staan '1146519x bekeken'. Dat ben ik gewoon die niets beter te doen heeft dan elk topic zoveel maal in te wandelen.

    dat ken ik ergens van:Y)

    Meestal zeggen ze like, gewoon: nieuw idee in de titel (like me xP)en zeggen ze gewoon: 'mijn nieuwe SA, lees je heb aub + link' en dan interesseert hun de SA niet, dus haken ze af.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dan moet je een cursus hoe maak ik het topic interresant genoeg om mensen mijn verhaal te lezen gaan volgen.
    Ik denk dat het komt omdat mensen dan dat stuk lezen, en dan denken ze al te weten waar het over gaat en dan is het niet meer interresant. Maak het spannend:Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik lees die topics ook niet, een goeie quiz heeft geen reclame nodig vind ik :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ergens in het winkelcentrum zie je een reclame voor een haarproduct hangen - En je bent in het winkel centrum om iets te kopen, dus je móet het kopen? Daar komt het dan op neer. o_ô Dit is precies hetzelfde, ja het is een quizzen site, nee, je hoeft niet élke quiz te doen.


    Mew <3

    Ergens in het winkelcentrum zie je een reclame voor een haarproduct hangen - En je bent in het winkel centrum om iets te kopen, dus je móet het kopen? Daar komt het dan op neer. o_ô Dit is precies hetzelfde, ja het is een quizzen site, nee, je hoeft niet élke quiz te doen.

    Idd,net zoals jou voorbeeld.Je bent in een winkelcentrum om kleren te kopen,je moet toch niet alle kleren kopen?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik lees die topics ook niet, een goeie quiz heeft geen reclame nodig vind ik :Y)

    Idd.Spotlight na dan.x'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Idd.Spotlight na dan.x'D

    Nou ja, en myn quizzen dan he schat? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    soms spreken die serie's of quizen niet echt aan. dan denk ik; dat wil ik eigenlijk liever niet lezen...of het is mijn smaak niet echt..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik klik soms wel op van die topics, maar kom ik er later pas achter dat het promotie topics zijn. [soms staat het niet erg duidelijk in de titel]. Of dan lees ik een stukje, en vind ik het niks, of wannabe achtig, of te veel afgeleid van iets anders, en dan lees ik de quiz ook niet.


    Sweet dreams will come true.