Helleuw dames en andere dames? Wil er iemand van moeder ruilen? Of die van mij overkopen op markplaats. Je zou me zeer gelukkig maken. Je hoeft er zelfs niet eens wat voor te bieden.. je mag der zo hebben!
DUDE! IK WIL RUILEN! (:
Wil namelyk niet graag 2 moeders hebben x'D 1tje is genoeg maar ik ben BEREID OM TE RUILEN!Myn ma is dan wel gemeen tegen my maar tegen een ander nooit >,<
maar je mag die vn mij wel hebben wnt ik ben papaskind
Me 2 dude, als iets niet mag ren ik altyd naar me vader en dan mag het wel (:
Want my ma is blergh, daar mag ik niks van.
Maar myn pa is, JEEJ, daar mag ik alles (:
(...) Nou, ik heb eerder zin om mijn moeder te wurgen. Ik denk dat jij dat ook wel zou hebben als je moeder een drankverslaving heeft en dat ze al meerdere zelfmoordpogingen heeft gehad. En daarbij komt nog eens dat elke zelfmoordpoging voor mijn ogen gebeurde en de ergste di eme nog bij is gebleven is toen ze haar polsen oversneed. Doet jij moeder dat ook?
Ik zal me jou even mijn details besparen want ik heb dit topic niet aangemaakt om zielig te doen... Maar ik vind het rot voor je dat je dit allemaal moet doorgaan met je moeder.. Daar kan ik me compleet in inleven.
DUDE! IK WIL RUILEN! (:
Wil namelyk niet graag 2 moeders hebben x'D 1tje is genoeg maar ik ben BEREID OM TE RUILEN!Myn ma is dan wel gemeen tegen my maar tegen een ander nooit >,<
Oe oké dan hebben we een deal.. Kom je der halen x]?
ik bedoel dus like omg, zoiets doe je toch niet als moeder
hoe kun je dat nu zeggen? 'Zoiets doe je toch niet als moeder?' Ik bedoel, een moeder heeft ook zo haar problemen hoowr. Het is niet omdat ze een moeder is dat ze dat niet mag doen. Owkééj, niemand mag dat. Maar like. Ochja...