• Helleuw dames en andere dames? Wil er iemand van moeder ruilen? Of die van mij overkopen op markplaats. Je zou me zeer gelukkig maken. Je hoeft er zelfs niet eens wat voor te bieden.. je mag der zo hebben!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ö
    Godd, sinds dat ik dit allemaal gelezen heb ben ik verliefd op mn moeder...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Btw,
    als er ooit iets gebeurd met je ouders,
    gaan jullie janken.
    Je weet niet hoe belangrijk ouders zijn.

    Ehh.. Nu begint iedereen over hun moeder. Jezus kinderen... Hoe laag kun je zijn.
    Ik heb soms ook een hekel aan mijn moeder omdat ffjes iets niet mag. Maar meestal mag iets niet omdat ze je willen beschermen. Als ik mijn moeder zou verliezen.. Tja.. Daar wil ik niet eens over denken. Weetje alleen omdat dat te typen krijg ik al tranen. Stel je moeder gaat ineens heen? Ga je dan ook zo praten of iemand je moeder wilt kopen ofzo?
    Sorry voor dit, maar... >.< Vat het niet verkeerd op ofzo, jullie begrijpen mij hopelijk wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ehh.. Nu begint iedereen over hun moeder. Jezus kinderen... Hoe laag kun je zijn.
    Ik heb soms ook een hekel aan mijn moeder omdat ffjes iets niet mag. Maar meestal mag iets niet omdat ze je willen beschermen. Als ik mijn moeder zou verliezen.. Tja.. Daar wil ik niet eens over denken. Weetje alleen omdat dat te typen krijg ik al tranen. Stel je moeder gaat ineens heen? Ga je dan ook zo praten of iemand je moeder wilt kopen ofzo?
    Sorry voor dit, maar... >.< Vat het niet verkeerd op ofzo, jullie begrijpen mij hopelijk wel.

    En dat dacht ik ook.

    Ehh.. Nu begint iedereen over hun moeder. Jezus kinderen... Hoe laag kun je zijn.
    Ik heb soms ook een hekel aan mijn moeder omdat ffjes iets niet mag. Maar meestal mag iets niet omdat ze je willen beschermen. Als ik mijn moeder zou verliezen.. Tja.. Daar wil ik niet eens over denken. Weetje alleen omdat dat te typen krijg ik al tranen. Stel je moeder gaat ineens heen? Ga je dan ook zo praten of iemand je moeder wilt kopen ofzo?
    Sorry voor dit, maar... >.< Vat het niet verkeerd op ofzo, jullie begrijpen mij hopelijk wel.

    Doe ik ook, maar ja heeeeeeeeeeel zelden kunnen ouders ... niet goed zijn (om het taalgebruik mooi te houden) zeg maar, en dan vind ik dat je alle recht hebt om te klagen. Maar ja, hoor mij praten... ik heb een heel goede moeder.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    En dat dacht ik ook.

    Maar geloof me, dit is een ander geval.

    (...)
    Maar geloof me, dit is een ander geval.

    De moeder van Kirsten?
    ik zou het wel willen weten, maar het is blijkbaar heel erg?^^

    (...)
    De moeder van Kirsten?
    ik zou het wel willen weten, maar het is blijkbaar heel erg?^^

    Ik wil het eerlijk gezegt ook weten, maar uit respect ga ik écht niet ernaar zagen of zo, alhoewel ik idd wel nieuwsgierig ben Ö


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    De moeder van Kirsten?
    ik zou het wel willen weten, maar het is blijkbaar heel erg?^^

    Hier ga ik me niet over uitspreken, sorry. (:

    (...)
    Hier ga ik me niet over uitspreken, sorry. (:

    Nee, ik hoef het ook niet te weten hoor, als ze het niet wil vertellen, respecteer ik dat :]

    (...)
    Nee, ik hoef het ook niet te weten hoor, als ze het niet wil vertellen, respecteer ik dat :]

    Ik wilde eigenlijk gewoon zeggen dat dit niet is zoals de meeste moeder-dochter ruzies zoals een catfight omdat je moeder je favo tv-show niet wilt opzetten. ^^

    (...)
    Ik wilde eigenlijk gewoon zeggen dat dit niet is zoals de meeste moeder-dochter ruzies zoals een catfight omdat je moeder je favo tv-show niet wilt opzetten. ^^

    Zoiets had ik ook niet in gedachten. :]

    (...)
    Zoiets had ik ook niet in gedachten. :]

    Dude, ga nu niet meteen het ergste denken. :')

    HEEL GRAAG!!
    alles is beter dan mijn moeder!!

    x


    Can you meet me half wey?!

    (...)
    Dude, ga nu niet meteen het ergste denken. :')

    Nee, ik denk niets. Maar dat dacht ik nu ook niet^^