• Hoii,

    Misschien dat sommigen van jullie SayRockQueen, oftewel Say, kennen. Ik ben het nichtje van Say. Helaas gaat ze verhuizen naar Amerika, waar ze zelf kapot van is. Ze zal de komende maanden ook geen internet hebben.
    Ik dacht, aangezien ze hier een aantal vrienden heeft, het wel leuk is om iets mee te geven aan haar. Zelf dacht ik aan een soort collage van foto's van haar vriendinnen etc. Maar als iemand nog een beter idee heeft hoor ik het graag. ^^
    Dus als je mee wil doen: Een PB met foto en naam en misschien nog een persoonlijke boodschap is altijd welkom!

    Xx.

    (...)

    Ja, voor "zaken". :'D
    Maar gisteravond is haar computer afgesloten en het duurt wel weer even voordat ze fatsoenlijk kan internetten in de USA.

    Dat lijkt me sterk in het geval dat jij en Say de enige zijn op het IP aders waar Say altijd op zit, en jij nu op zit : )


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Dat lijkt me sterk in het geval dat jij en Say de enige zijn op het IP aders waar Say altijd op zit, en jij nu op zit : )


    Haar PC is naar mij gegaan. ><
    Ze krijgt een nieuwe in Amerika.
    En als je me niet gelooft,
    Pech voor jou. :]
    Trouwens dudettes, als iemand nog wat in wil sturen graag voor oudjaardag. ;]

    (...)

    Haar PC is naar mij gegaan. ><
    Ze krijgt een nieuwe in Amerika.
    En als je me niet gelooft,
    Pech voor jou. :]
    Trouwens dudettes, als iemand nog wat in wil sturen graag voor oudjaardag. ;]

    Nou, ik geloof het best hoor. Maar woon jij dan bij haar? Aangezien je alleen op het IP adres van de pc van Say zit/zat :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Nou, ik geloof het best hoor. Maar woon jij dan bij haar? Aangezien je alleen op het IP adres van de pc van Say zit/zat :'D


    STOP!
    Ik snap het niet meer. :'D
    Bedoel je dat dit account op dezelfde computer zit als dat van Say? In dat geval heb ik de volgende verklaring:

    De computer van Say is een tijdje geleden naar mij gegaan, ik denk een week of twee, hooguit drie. Gisteren heeft ze bij mij thuis op de PC gezeten vanwege familiebezoek. Maar ik ga nu eten, dus tot na de break. x'D

    (...)

    STOP!
    Ik snap het niet meer. :'D
    Bedoel je dat dit account op dezelfde computer zit als dat van Say? In dat geval heb ik de volgende verklaring:

    De computer van Say is een tijdje geleden naar mij gegaan, ik denk een week of twee, hooguit drie. Gisteren heeft ze bij mij thuis op de PC gezeten vanwege familiebezoek. Maar ik ga nu eten, dus tot na de break. x'D

    Oké, ik snap het al : D. Eetze!


    I recycle my thoughts.