• haaj(A)

    ik heb ontzettende keelpijn en moet steeds hoesten enzeu..en nu is het kerst en ik lig nu bijna de heledag in bed met mijn laptop >.<

    Ik heb ook koorts nou jah lekker dn met kerst.
    Hebben jullie miss tips om de keelpijn te [verzachten]?

    al vast bedankt...

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Join the club :Y)
    Well, let's see.
    Kamille thee met honing.
    Laurierdrop of een andere dropsoort. Hoewel laurierdrop het beste werkt.
    Koud drinken. Neem een waterijsje of zuig op een ijsklontje. Dat verdoofd je keel namelijk ^^
    En deze klinkt heel goor, maar werkt we'l; gorgelen met koud zout water.
    Al die middeltjes en strepsils werken niet beter dan wat hierboven staat. Ze zijn alleen vreselijk veel duurder.


    Bored.

    Join the club :Y)
    Well, let's see.
    Kamille thee met honing.
    Laurierdrop of een andere dropsoort. Hoewel laurierdrop het beste werkt.
    Koud drinken. Neem een waterijsje of zuig op een ijsklontje. Dat verdoofd je keel namelijk ^^
    En deze klinkt heel goor, maar werkt we'l; gorgelen met koud zout water.
    Al die middeltjes en strepsils werken niet beter dan wat hierboven staat. Ze zijn alleen vreselijk veel duurder.


    okay^^

    bedankt voor de tips(K)
    ik ga straks de laurierdrop halen en kamille thee.Ik heb de strepsils en die kosten bijna 5 euro terwel al die andere dingen veel minder kosten.En met dat zout water gorgelen hoe maak je dat?(miss ben ik een beetje dom maar ik weet het niet :X)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nou, je smijt gewoon zeezout in koud water. Dan moet je goed roeren of schudden zodat je het zout niet meer ziet. En dan lijkt het me wel duidelijk.


    Bored.

    (...)

    en heb jij ook dikslijm?

    of da je heel zwaar hoest en gewoon pijn krijgt in je keel?


    Nou ik heb zo'n soort van kriebel daar die begint op te komen als ik me mond lang dichthou of ga liggen enzo. Dan moet ik echt veel hoesten,het gaat weg bij mij als ik Cola drink o_O

    Ik heb ook keelpijn en ik gebruik gewoon veel Trachitol en ik eet heel veel drop.
    Thee drinken helpt ook :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Heb ik ook :( en kerst is nog wel mijn verjaardag, whee :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    en in geen geval chocola eten of melk drinken (chocomelk, en yogi ook niet) dat maakt juist extra slijm aan. en dan hou je er langer last van.


    muziek altijd overal

    Tip: zuigsnoepjes x']
    Vorig jaar met kerst had ik koorts.. 2 dagen lang >.< En overgeven enzo, wel 8 keer ofzo x'] [ja dat is niet interessant] was wel erg zonde, want met kerst gaan wij altijd heel uitgebreid eten met familie enzo, en ik lag daar maar een beetje te kotsen x'[ Maar ja :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb net hetzelfde. -_-"
    Mijn keel zit echt potvast en ik haat dat. >_<'

    ik ben verkouden ;d, heb een snotterneus& heb keelpijn. en moet steeds hoesten ;d
    gewoon blijven lachen,
    dat is het beste :)