• Mijn broer is voor de rest van zijn leven getekend. en dat is eigenlijk mijn schuld... ik heb er al tijden niet meer echt aangedacht tot gisteravond en nu voel ik me weer net zo schuldig als al die jaren geleden. ik zal je vertellen wat er gebeurd is.

    Niels & Ik hadden 3 kinderen te spelen,we deden tikkertje buiten. totdat ik naar binnen ging iets wat mijn moeder nog zo verboden had. Niels was hem en volgde mij trouw. ik rende door onze woonkamer en trok de deur met glazenramen los om bij de hal te komen. ik heb de deur weer achter me dicht getrokken,iets wat ik nooit had moeten doen. Niels volgde mij en kon niet stoppen,hij vloog met zijn arm door de ruit.
    voor de rest is het mij bijna allemaal wazig maar het enige wat ik me nog herinner was bloed,veel bloed. en verdriet,veel verdriet.


    Niels werd met de ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. gelukkig had hij geen slagaderlijke bloeding anders was het minder goed afgelopen zijden de doktoren. hij kwam ervan af met 22 hechtingen,toen deze eruit mochten bleven er littekens over,grote littekens. de littekens zullen nooit genezen,nooit niet. dat is wat de doktoren hem vertelde. dus mijn broer is getekend voor het leven en dat is mijn schuld..


    We can only learn to love by loving.

    Je wist het niet schat.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eigenlijk is het niet echt jou schuld cus die bruder van jou kon ook die andere kids gaan tikken.

    Je kon het toch ook niet weten .?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    eey meis het is jou schuld niet.Je wist het toch niet?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    het is niet jou schuld meid!!


    Some angels have no wings.

    Dude ,, Tis like niet joun sguld ..
    Weetje ,Mijn zusje is aaangerant door mij O.o


    Crack a bottle

    Dude ,, Tis like niet joun sguld ..
    Weetje ,Mijn zusje is aaangerant door mij O.o


    ö ??


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Meid, dat is echt niet jouw schuld! Je kon dit niet weten en je hebt het niet met opzet gedaan, dus hoe kan dit ooit jouw schuld zijn? Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren in het leven, dat is het gevaar en de onvoorspelbaarheid. Als je iets niet met opzet doet, is er in feite geen sprake van schuld, al voelt het vaak wel zo. Je moet dat gevoel echt van je af proberen te zetten, praat er BV. met je broer over. Zeg hoe je je voelt etc. Maar ik herhaal: het is niet jouw schuld! Veel suc6 ermee!
    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het is niet jouw schuld! Jij kon het toch ook niet weten?! Het is echt niet jouw schuld.


    Listen to what we're not saying..

    heey,dat is toch niet jou schuld?Ik bedoel hoe oud was je toen wel niet?Dat deed je heus niet expres!en het kan ons allemaal gebeuren!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    je wist niet dat hji achter je liep.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Heeey, ongelukken gebeuren. Maar ik ken best begrijpen dat je jou schuldig voelt, wie niet? Maar je moet wel weten, daarom nog niet beseffen, dat het jouw schuld niets. Hmm? (:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Meid, je kon het niet helpen, zoiets verwacht je toch niet ?? het is niet jou schuld ;)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Sterkte Meid, ik weet hoe dat voelt :O


    Your Butt is Mine!

    :S erg
    maar hey je wist het niet der kan steeds toch iets gebeuren?ik ga strx naar de winkel ik kn evengoed onder een auto lopn:S Dus meis je wist het gwn niet (K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....