• mensen je kent het wel pesten. ik van groep 1 tot met groep 8 gepest niet zoo een klein beetje ook. ik werd door de meiden verstoten
    - ik liep niet met de mode mee
    - ik was geen meisje meisje\
    -ik was lelijk en dik volgens hun
    daar pesten ze me mee. ik had ook 1 maar beste vriend. ik voelde me vaak alleen en huilde ook in mijn slaap. toen ik naar de eerste ging vond ik het moeilijk om vrienden te maken ik leefde in mijn eigen wereldtje waar alles vertrouwt was. ik was ook niet een meisje die met de mode mee loopt. ik was meer van de zwarte kant. uit eindelijk heb ik in de erste toch vrienden weten te maken !! ik was echt bang dat ze me weer gingen pesten !
    pesten is kansloos
    pesten is niet iets waar je trots op moet zijn
    pesten is heeft vaak meer gevolgen dan de pesters denken!!


    oke ik weet niet wie hier gepest word. of werd. maar in iedere geval ik wil mijn verhaal kwijt

    ook over een jongen bij mij in de klas hij is homo en supper lief aalleen hij word gepest maar vaak trek ik mijn bek open omdat ik weet het is niet leuk !!

    als je wil kan je zelf je verhaal wkijt over pesten een je mening ..

    dankje voor het lezen
    XXlouisa ;)


    Some angels have no wings.

    (...)

    als ze het tegen jou heeft , heeft ze toch gelijk!!


    Hoezo dat?


    I'll Destroy All That You Have.

    Weetje , Ik vind het gewoon zo triest dat mensen zich niet realiseren hoeveel pijn ze daarmee iemand kunnen doen.Like,mensen kunnen er trauma's aan overhouden en al die shit.ik zou wel willen dat iedereen het ff zou voelen hoe het is.dan deed niemand het meer.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wat mij is eens overkomen
    Op schoolreis was er zo een meisje en die kan soms wel een beetje irritant zijn ma die is wel soms leuk. en die van mijn kamer die begonnen te roddelen enzo.. en ik deed mee.. :$:$ ik begon mij na een tijdje zo ROT te voelen echt! ik vond da opeens zo erg voor haar.. da ik gwn ben gestopt. Als ze het nog deden luisterde ik er gwn naar en zei niks meer.
    ik schaamde mij doodd!!!
    ik doe dit NOOit meer echt waar!


    VIP - Very Important Penguin

    (...)

    Are you talking to me?

    ze geeft wel gelijk, als je er zelf onderdoorgaat moet je iets doen voor je et helemaal niet meer aan kan.
    Sterkte nog, want ik heb je verhaal gelezen


    For once I want to be the car crash.

    (...)

    Hoezo dat?

    dat je hulp zoekt als je het echt kapot maakt binnen in.


    VIP - Very Important Penguin

    Weetje , Ik vind het gewoon zo triest dat mensen zich niet realiseren hoeveel pijn ze daarmee iemand kunnen doen.Like,mensen kunnen er trauma's aan overhouden en al die shit.ik zou wel willen dat iedereen het ff zou voelen hoe het is.dan deed niemand het meer.

    Idd maar je vergeet het rap terug, als je zelf niet meer gepest wordt. Ik maak het nu zelf mee en het is niet gemakkelijk om er niet aan toe te geven. Je heb gewoon zoveel macht over mensen!!!!!! Ik doe het niet en ben blij dat ik me zo goed voel en blij ben met mezelf, anders wordt het nog gevaarlijker.


    For once I want to be the car crash.

    Hoezo dat?


    jep ik heb het tegen jou. weetje die soort mensen die zelf alles uitlokken pesten en overal de schuld van geven die moeten zoo hard woorden gepakt..
    een gaa hul zoeken, als het jou kapot maakt dan zal er wienig van over blijven. gaa hulp zoeken en snel !!


    Some angels have no wings.

    Ok mensen ff voor de duidelijkheid: Omdat ik gepest word hoef ik heus nog niet in behandeling te gaan bij zo'n psychologe ofsoo hoor >,< Ik krop het op, da's mijn probleem oké? Ik deed hier gewoon mijn verhaal maar ik heb écht geen nood aan hulp van iemand die ik niet ken hoor. Ok, ik snap wel dat jullie dat doen om te helpen ofsoo. But no thanx. Lieve schatten, ik héb helemaal geen hulp nodig en zeker niet van vreemde. Zoals vele andere mensen die gepest worden. Weetje wat ik geleerd heb? Van pesten daar word je gewoon innerlijk sterker van. Oké ik ben een stil en verlegen meisje dat niemand vetrouwt etc. Maar tócj word je van pesten, als je gepest word sterker. Je gaat vanalles leren. Eens je weet met wát ze je pijn kunnen doen, ga je daar meer op letten. Je gaat je echt sterker beginnen voelen, geloof me. Ík maak nu een moeilijke tijd door, lees mijn verhaal maar. Maar ooit op een dag sla ik terug en ik denk dat ze dan eindelijk hun ogen zullen openen en zegge: 'God, wij waren gewoon helemaal verkeerd.' But yeah, ze hebben er gewoon ondergedaan voor mij.
    Words can't bring me down anymore. I'm stronger now ^-^


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)
    dat je hulp zoekt als je het echt kapot maakt binnen in.

    ze heeft gelijk, je moet hulp zoeken voor het je helemaal kapot maakt. Oké ik weet wij hebben makkelijk praten...


    For once I want to be the car crash.

    (...)
    ze heeft gelijk, je moet hulp zoeken voor het je helemaal kapot maakt. Oké ik weet wij hebben makkelijk praten...


    Inderdaaat jullie hebben makkelijk praten ^-^ Maar ik heb écht geen hulp nodig. Ik los dit zelf wel op. Ben het gewoon dat ik binnen 'kapot' ga zoals jullie het zeggen, dus da's niet echt nieuw voor mij.


    I'll Destroy All That You Have.

    Ok mensen ff voor de duidelijkheid: Omdat ik gepest word hoef ik heus nog niet in behandeling te gaan bij zo'n psychologe ofsoo hoor >,< Ik krop het op, da's mijn probleem oké? Ik deed hier gewoon mijn verhaal maar ik heb écht geen nood aan hulp van iemand die ik niet ken hoor. Ok, ik snap wel dat jullie dat doen om te helpen ofsoo. But no thanx. Lieve schatten, ik héb helemaal geen hulp nodig en zeker niet van vreemde. Zoals vele andere mensen die gepest worden. Weetje wat ik geleerd heb? Van pesten daar word je gewoon innerlijk sterker van. Oké ik ben een stil en verlegen meisje dat niemand vetrouwt etc. Maar tócj word je van pesten, als je gepest word sterker. Je gaat vanalles leren. Eens je weet met wát ze je pijn kunnen doen, ga je daar meer op letten. Je gaat je echt sterker beginnen voelen, geloof me. Ík maak nu een moeilijke tijd door, lees mijn verhaal maar. Maar ooit op een dag sla ik terug en ik denk dat ze dan eindelijk hun ogen zullen openen en zegge: 'God, wij waren gewoon helemaal verkeerd.' But yeah, ze hebben er gewoon ondergedaan voor mij.
    Words can't bring me down anymore. I'm stronger now ^-^

    Het is wel waar wat je zegt, door gepest te worden ben ik ook sterkter geworden, niet altijd even goed soms stoot je de buitenwereld helemaal af. Als je je eenmaal beter voelt kom je er sterker uit, maar sommige mensen gaan zich nooit beter voelen


    For once I want to be the car crash.

    ze heeft gelijk, je moet hulp zoeken voor het je helemaal kapot maakt. Oké ik weet wij hebben makkelijk praten...



    ik ben er kapot aan gegaan ik staa ook voor het leven getekent!!


    ik dwing niemand om hulp te gaan zoeken ofzoo. het was gewoon een tip meer niet!!!


    Some angels have no wings.

    (...)

    Inderdaaat jullie hebben makkelijk praten ^-^ Maar ik heb écht geen hulp nodig. Ik los dit zelf wel op. Ben het gewoon dat ik binnen 'kapot' ga zoals jullie het zeggen, dus da's niet echt nieuw voor mij.

    idd alles went maar het blijft niet leuk en lastig, je heb gelukkig nog vriendinnen die echt om je geven, want wat heb je aan veel vriendinnen als ze er niet zijn wanneer je ze nodig hebt?


    For once I want to be the car crash.

    ms1devel
    Jhaa lieverd, ik weet toch dat je mij niet dwing. Je probeert gewoon mij te helpen, en de andere hier.


    I'll Destroy All That You Have.

    Van pesten daar word je gewoon innerlijk sterker van.


    dat slaat sorry dat ik het zeg maar nergens op. dus als ik iemand gaat pesten met zoo een zelfvertrouwen als 0% dan moet dat zelf vertrouwen geven??? nouw ik zie ze dan kapot gaan
    dus, van pesten word je terker, dus zoo niet!!


    Some angels have no wings.