• mensen je kent het wel pesten. ik van groep 1 tot met groep 8 gepest niet zoo een klein beetje ook. ik werd door de meiden verstoten
    - ik liep niet met de mode mee
    - ik was geen meisje meisje\
    -ik was lelijk en dik volgens hun
    daar pesten ze me mee. ik had ook 1 maar beste vriend. ik voelde me vaak alleen en huilde ook in mijn slaap. toen ik naar de eerste ging vond ik het moeilijk om vrienden te maken ik leefde in mijn eigen wereldtje waar alles vertrouwt was. ik was ook niet een meisje die met de mode mee loopt. ik was meer van de zwarte kant. uit eindelijk heb ik in de erste toch vrienden weten te maken !! ik was echt bang dat ze me weer gingen pesten !
    pesten is kansloos
    pesten is niet iets waar je trots op moet zijn
    pesten is heeft vaak meer gevolgen dan de pesters denken!!


    oke ik weet niet wie hier gepest word. of werd. maar in iedere geval ik wil mijn verhaal kwijt

    ook over een jongen bij mij in de klas hij is homo en supper lief aalleen hij word gepest maar vaak trek ik mijn bek open omdat ik weet het is niet leuk !!

    als je wil kan je zelf je verhaal wkijt over pesten een je mening ..

    dankje voor het lezen
    XXlouisa ;)


    Some angels have no wings.

    sorry, dat ik uitvloog...en jah het ligt hoog. en dat zal wel lang zoo blijven

    Is niet erg, ik heb dat met mijn dyselexie. Als je daarover begint begin mijn stem te trillen, van woede en verdriet. Je moet dan echt niks verkeert tegen me zeggen of ik vlieg uit.
    Ik versta echt wat je voelt/doormaakt


    For once I want to be the car crash.

    ik heb ook dislexsy. ik weet het is moeilijk maar het komt goed.en ik weet zeker alleen omdat je dat heb betekent niet dat je later een mooi beroep krijgt


    Some angels have no wings.

    ik heb ook dislexsy. ik weet het is moeilijk maar het komt goed.en ik weet zeker alleen omdat je dat heb betekent niet dat je later een mooi beroep krijgt

    Ik heb niet super veel problemen met mijn dyslexie, er zijn zelf mensen die het niet merken. Maar ze zijn mensen die daar zo'n kut opmerkingen over maken. Ik kan daar zo kwaad voor worden. Je moet nog maar over dyslexie beginnen en mijn stekeles gaan al recht staan. Ik vind het geen goeie eigenschap van mezelf, maar ik doe het iedere keer. Met dyslexie gaat je zelfvertrouwen ook naar beneden. Ik vind het nog altijd niet leuk als ik moet vragen hoe een woord geschreven wordt, ik schaam me er echt voor :$ en mijn vriendinnen vinden het echt niet erg als ik het vraag maar het is gewoon zo vervelend!!!
    En van dat mooi beroep ben ik redleijk gerust in, er zijn duizend en één dingen waar je geen "last" hebt van je dyslexie en bepaalde dingen kun je ook beter. Ben weer aan het preken hoor xD


    For once I want to be the car crash.

    nee maak niet uit, en het is geen preek..:P
    jep idd heb geleert als je niet weet hoe je een word moet spellen dan neem je het plaatje in hoofd een probeert er ok bij te denken hoe je het schrijft of je zegt het in je zelf het woord!! met plaatje in je hoofd


    Some angels have no wings.

    mesen motten leren elkaar gewoon met rust te laten en niet pestenxD


    Some angels have no wings.

    ik ben ook gepest geweest.

    en nu word ik niet gepest, maar nagekeke --'

    maarja; haters make me famous. xD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ik was ook gepest in groep 8enzo
    als ik wat zei wat de kinderen in de klas niet leuk vonde kreeg ik meteen een grote bek terug en ik ben meestal stil in de klas omdat ik er geen hol aan vind al die lessen maja en als ik dan een grote bek terug gaf omdat ik natuurlijk niet alles pik zeide ze weer tege me dat ik alleen maar stoer wou doen en al die shit maar ik was een keer gewoon mezelf en niet zo stil in de les
    en als ik dit soort dingen tege een juf ofso zeg krijg ik weer van kinderen tehoren dat ik een baby enzo was omdat ik hulp ging halen omdat ik er ff niet meer tegen kon en van de juffen/meesters kreeg ik te horen dat ik me aan stelde dat zeiden m'n ouders toevallig ook
    ik had ook wel wat vriendinnen maar daar had ik ook vaak ruzie mee en die vriendinnen werden ook op die manie gepest
    nu wordt ik niet meer gepest->gelukkig


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb dat genoeg gehad... is het niet om mijn half buitenlandse afkomst dan is het wel vanwege mijn kledingkeuze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben vanaf groep 1 tot het begin van de 2e gepest. Nu zit ik nog steeds in de 2e.
    Dankzij pesten vertrouw ik echt niemand meer, praat ik niet graag, ben ik gesloten, is mijn astma met 75% verergerd (|: '), heb ik nachtmerries en nog wel meer van zulke dingen.
    Mensen die pesten weten niet wat ze aan het doen zijn. Ze vergallen levens van anderen, om zelf maar geen slachtoffer te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pesten is raar. Dom als je dat doet. Je bereikt er niks mee. Pesters die zijn bang dat ze zelf gepest zullen worden. Maar je word júist niet gepest als je mensen helpt. Er is een jongen uit mijn klas die word gepest. Ik help hem een keer en die pester zit meteen te roepen: O Gosh, zit zij hem te helpen! Ik keek hem arrogant aan en zei: Nou én? Boeit jou dat wat? Het is niet zo dat je zelf moet schelden en slaan. Maar kinderen die vroeger vaak gepest werden. of nog steeds, die houden daar hun héle leven last van. Ze hebben geen zelfvertrouwen meer. Niet dat het altijd zo is maar ik wéet hoe het is. Een keer kwamen mijn vriendinnen naam me toe en grijnsden: sorry, maar we willen geen vrienden meer met je zijn. Oke, like dat was in groep 4. Maar voor éen keer. Maar dat voelde al vreselijk. Moet je voorstellen hoe het is voor de slachtoffers? (Het is niet altijd het geval, maar als je gevoelig bent wel!)
    Dat moest ik even kwijt :Y)
    -x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee maak niet uit, en het is geen preek..:P
    jep idd heb geleert als je niet weet hoe je een word moet spellen dan neem je het plaatje in hoofd een probeert er ok bij te denken hoe je het schrijft of je zegt het in je zelf het woord!! met plaatje in je hoofd

    Ik heb dat ook geleerd maar dat werkt niet echt bij mij, ik zie als een woord verkeerd geschreven is als er krulletjes, van vb een l of k, te veel zijn of ontbreken. En over dat pesten heb je helemaal gelijk.


    For once I want to be the car crash.

    ik ben vroeger ook gepest, omdat ik uit DL kom en een bril heb...pesten is echt laag...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik word wel elke dag uitgelachen door marrokanen


    ...

    Pestende mensen zijn vaak nog onzekerder over zichzelf dan het persoon dat ze pesten, EN DAAROM HAAT IK PESTENDE MENSEN OMDAT ZE LAF ZIJN.
    zo.


    I recycle my thoughts.

    Meestal is het zo dat de pestkoppen zich onzeker voelen over iets of zichzelf, en dat niet laten merken door iemand anders te pesten.


    -