• Weet je, ik zou uren kunnen doorgaan met het bekritiseren over dingen die me irriteren en hoe de wereld word gebrainwashed door het vreselijke geluid van bijvoorbeeld de Jonas Brothers, Rihanna en Miley Cyrus en andere ziekmakende artiesten. Jammer genoeg, hoe graag ik het ook zou willen, is het niet legaal om te moorden en het feit te verhelpen dat ze immens populair zijn. Eventueel worden ze nog wel leven opgeslokt de beroemdheid en worden trieste gevallen zoals Britney Spears eens was



    Okay, dat tekstje had ik dus ergens gekopiëerd...
    Maar zelf vind ik het tekstje er over. Misschien vinden jullie van niet, maar ik vind dat je die mensen moet respecteren. Niet dat de Jonas Brothers, Miley Cyrus, Britney Spears het wat kan schelen wat mensen over hun denken.. Maar het zijn ook mensen dus waarom haat je ze?? Omdat ze je stijl niet zijn.. Ik ben ook geen fan van ze. Maar toch vind ik dat je respect voor ze moet hebben...

    Ik heb mijn zegje gedaan, en ga niet zeggen dat ik zielig ben, want dit is gewoon mijn mening..

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Dat is zo hard gelijk _O_ Ik persoonlijk respecteer elke artiets maar weetje al van die genoemde artiesten er boven vind ik gewoon super goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is zo hard gelijk _O_ Ik persoonlijk respecteer elke artiets maar weetje al van die genoemde artiesten er boven vind ik gewoon super goed!


    Bij mij is het niet mijn smaak, maar ik vind dat je respect voor ze moet hebben. Ze zijn niet voor niets beroemd..
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind die bovenstaande mensen nou niet echt geweldige muziek maken, ik zou het erger kunnen uitdrukken, maar idd, het is respectloos zoals hierboven te doen. Ik bedoel, ze hebben dat toch allemaal maar bereikt, kunnen wij nog wel een voorbeeld aannemen ipv op internet iemand de huid volzeiken die er niet eens bij is x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    iedereen heeft zijn mening, en zeg dat dan leuk in dát topic daarover.
    Ga niet voor elk meningsverschilletje een topic maken.

    jou mening staat niet boven die van andere en dus is een apart topic niet nodig.