• Heey mensen!
    Laat ik met de deur in huis vallen: Nao wilt een vlog beginnen ^^(een vlog is een soort van blog, maar in video-vorm)! Van Kerst krijgen ik en Selina misschien een fotocamera - en als ik er filmpjes mee kan maken - dus, Nao wilt als het nieuwe jaar begint elke week zo'n vlogding maken (:! Nu ja, ik heb al ideetjes wat ik er allemaal in kan zetten zoals bv.: een liedje van de week op de achtergrond en ik ga de vragen van mijn 'fans' beantwoorden of zo ^^!
    Maar ja, ik weet dat ik veel fantasie daarrond heb o0! Maar ik wou weten of jullie het wel een tof idee vinden? ^^

    - Ps, ik ben niet zeker of dit wel thuishoort in het Stamcafé...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik vind het leuk:Y)
    xMonster en ik hebben ook zoiets, maar de 1e filmpjes waren kut, dus gaan we binnenkort nieuwe filmen en dan weer op YT zetten:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vind het leuk:Y)
    xMonster en ik hebben ook zoiets, maar de 1e filmpjes waren kut, dus gaan we binnenkort nieuwe filmen en dan weer op YT zetten:Y)

    - wauw een reactie -
    Yeah ik denk ook dat mijn eerste filmpjes hard gaan mislukken maar wat dan ook x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    stoer tog xD ik heb ook een vlog xD
    maar hijs shit xD


    We can only learn to love by loving.

    ikke ga dat kijken, zeker weten...
    is echt een heel leuk idee!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leuk joh!
    Miss wel leuker dan een blog..

    echt n goed idee!! doen x'D


    You're a star in heaven.