• Applaus voor jullie zelf. Want nog maar eens heb ik gemerkt dat sommigen hun mening niet mogen uiten. Ik bedoel niet van een topic openen maar van in een topic reageren. Like; als iemand zegt 'dit topic is nutteloos' of 'wat is her hier weer leuk' dan krijgt die persoon altijd een boos iemand op zijn/haar dak. Nou, wil ik wel eens weten waarom jullie zo reageren? Misschien staat het je wel niet aan omdat die persoon zo iets zegt over jou topic maar alsnog je kan het op een deftige manier ook zeggen. Maar als die persoon dat nu op een beledigende manier zegt dan begrijp ik dat je boos word maar dan vind ik het nog altijd het beste als je toont dat je boven het niveau van die persoon zit.

    Sommigen reageren ook sarcastisch, maar dat is niet altijd kwaad bedoeld. ^^

    True


    I live for the applause, you will die for it.

    kijk , je hebt mensen die aardig en volwassen reageren.

    en je hebt zielige kleine kindererachtige (enz) mensen die zo reageren als jij zegt.

    Zo is het nou eenmaal, niks aan te veranderen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    idd vind ik ook!!
    zo komen er alleen maar rusies enzo :S
    kom op ieder heb zijn mening over iets en dat mag gezegt worden.. en als je het daar niet mee eens ben zeg het dan op een normale manier en val diegene niet gelijk aan


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    So jij bent echt op dreef vandaag :D n_n naja je hebt weer is gelijk


    We can only learn to love by loving.

    Ja, indd.
    Like: er was een keer echt off-topic gegaan in een topic, en ik zei er wat van, en meteen kreeg ik al die kinders op mijn kop van dat ik me er niet mee moet bemoeien en dat ik niet moet denken dat ik een mod ben en dat ik hun lol moet laten hebben? Dat was ook best zielig, eerlijk gezegt^^
    x.


    ok

    Mja, als je bot reageerd is het wel normaal dat je veel mensen op je dak krijgt.
    Je moet je mening gewoon goed formuleren zodat het niemand kwetst/kwaad maakt.
    Ofzo :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.