• Ja dus als er nieuwe jongens op Q zijn worden ze bestookt met reactie's van allemaal meisjes xp en later blijkt dat die jongens dan zelf ook meisjes zijn met ene fake-account ^-^ en dat is grappig man ! maar ik vraag mij nu af : Waarom gaan se direct op die jongen zijn profiel ? zijn die anders dan meisjes of wat ? naja uitzicht wel xp maar het zijn toch ook gewoon mensen ? =3


    x.


    All was well.

    Omdat de kinders hier geilen op jongens en in RL vaak nog nooit een vriendje hebben gehad.


    Bored.

    ^^ idunnow xD

    mijn broer is hier ook bestookt xD maar dan door wat gestoorde lui die mij terugwouden krijgen en dat is se nog gelukt ook.


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt nu eenmaal zielige,hopelose mensen ><
    Die persé een vriendje ofzo willen.


    The soul needs autumn.

    Jongens zijn hier een uitstervend ras.
    Zelfs al zijn ze spuuglelijk vanbinnen én buiten.
    Stelletje aasgieren.

    Jongens op Q. zijn uniek en volgens mij zijn er gwn heel erg veel meiden hier op quizlet wanhopig naar een lief.

    Omdat de kinders hier geilen op jongens en in RL vaak nog nooit een vriendje hebben gehad.

    Jij bent gemeen, vandaag. O.O
    Muha. :Y)

    idd, wat al die boven mij zeggen ^^


    The aliens are attacking from mars! ö

    Die hysterische trienen hier die meteen op die profielen gaan, dat zijn gewoon levenloze kinders die graag mensen stalken ;3 Ze vinden het 'oh zo speciaal' een jongen op Q. wat later een faker blijkt te zijn wat je dan ook nog ziet aan de foto's die erop staan.
    Conclussie: Die hysterische levenloze trienen hier, stalken graag jongens, hebben geen leven en zijn weird :Y)

    Omdat de kinders hier geilen op jongens en in RL vaak nog nooit een vriendje hebben gehad.


    Geheh. ik geloof dat je gelijk hebt en ik vind je geniaal <3


    All was well.

    Volgens mij kan ik beter rennen, ik sterf uit
    AAH!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Omdat de kinders hier geilen op jongens en in RL vaak nog nooit een vriendje hebben gehad.

    Ik heb nog nooit een echt vriendje gehad,
    maar ik ben niet hopeloos opzoek naar iemand in tegenstelling tot sommige mensen hier...


    The soul needs autumn.

    Behe, door mij hebben Ralf en Jeroen hier nu een account en worden ook helemaal bestookt 8D Dat is echt levenloos, like.. ze praten alelen maar omdat het een jongen is. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Jij bent gemeen, vandaag. O.O
    Muha. :Y)

    Ik ben op dit moment even over de zeik. Ik ga even 15 minuten eten. En zodra ik weer op Q kom is het forum overspoeld met topics over 'maatjes' met meningen die allemaal in het oorspronkelijke topic geplaatst konden worden.
    Blijkbaar is het nog steeds heel moeilijk om te snappen dat jouw mening niet belangrijker is dan die van anderen.


    Bored.

    'Omfg jy bent geil! Ik wi ljouw f*!ken!' Genoeg bewijs dat hun levenloos zijn :Y)

    (...)
    Ik heb nog nooit een echt vriendje gehad,
    maar ik ben niet hopeloos opzoek naar iemand in tegenstelling tot sommige mensen hier...

    Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Het is werkelijk niet normaal meer hoe die jongens bestookt worden, hier. Ik heb er ervaring mee. Ik heb een tijdje een vriend van mij met 'emo' uiterlijk op Quizlet gezet. Hij werd bijna letterlijk doodgegooid met reacties.


    Bored.