• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    ik merk er niks van XD

    :P Duh ik ken, naast mezelf natuurlijk ( :'DDDDDDDDDDDDD ) geen mod met attitude?

    Maarja ik kan wel heeel bitchy tegen je gaan doen :'D

    Nah dats zielig <3

    (...)

    Hoezoo ego? x] Nee maar, je hebt iets van gelijk in sommige punten?

    tja als mensen toch al dneken dat ik een kankerhoer ben met te grote ego, waarom zou ik hun verwachting teniet doen?:D
    sorry maar zo lok je het uit bij mij -.-

    :'D
    Achja hoe zeggen ze dat?
    Quizlet máákt je arrogant.

    En ik ben nueenmaal een tering slet enzo :') Ik weet dat je me niet mag, al heb ik je geloof ik nooit wat aangedaan ofzo maar care :'D

    Read my blog: I spit on you!


    Hmmfpp ,, geen zin in?
    En dat wist ik?
    EN als je dat weet, hoef ik het ook niet meer te zeggen he ^^ Aangezien ik van de meeste mods om niks een ban krijg? en met die rel ,,like die snapte ik fseu ,maar hseu krijgt noel dan 2 maanden terwijl zei amper wat deed ?? Das gwn bull..


    Crack a bottle

    (...)
    tja als mensen toch al dneken dat ik een kankerhoer ben met te grote ego, waarom zou ik hun verwachting teniet doen?:D
    sorry maar zo lok je het uit bij mij -.-


    Ik zeg toch met zo'n smiley achter --" En ik zei ook dat je in sommige punten gelijk had <,<

    (...)
    tja als mensen toch al dneken dat ik een kankerhoer ben met te grote ego, waarom zou ik hun verwachting teniet doen?:D
    sorry maar zo lok je het uit bij mij -.-

    Tering ,, kun je nog erger worden??
    Ja sorry hoar , maar gaa lkkr de bitch uithangen ,,kan ik ook?^^


    Crack a bottle

    (...)

    Hmmfpp ,, geen zin in?
    En dat wist ik?
    EN als je dat weet, hoef ik het ook niet meer te zeggen he ^^ Aangezien ik van de meeste mods om niks een ban krijg? en met die rel ,,like die snapte ik fseu ,maar hseu krijgt noel dan 2 maanden terwijl zei amper wat deed ?? Das gwn bull..

    en ik heb jou die ban gegeven? :')

    Laat me niet lachen, ik ben niet the only mod hier.
    En dat dat andere kind 2 maanden heeft, tja dat kan best, ik heb maar 1 persoon een bang egeven en dat is joyce =]
    En dan op 7 accounts van haar dat wel

    (...)

    Ik zeg toch met zo'n smiley achter --" En ik zei ook dat je in sommige punten gelijk had <,<

    ik val je niet aan meis ;)

    Haaaaaaaaaaaaaai.
    ik benhier ook!
    nou ik vind alle mods heeeeeeeeeeeeel lief
    klaar <3


    i need you like a heart needs a beat.

    En dán zeggen mods tegen ons dat wij geen ruzie mogen maken, lokken ze het zelf uit >,<

    (...)
    Tering ,, kun je nog erger worden??
    Ja sorry hoar , maar gaa lkkr de bitch uithangen ,,kan ik ook?^^

    euhm wij worden hier aangevallen?
    Morgen wij ons verdedigen?

    En ik had het in de eerste plaats niet eens tegen jou?

    (...)
    en ik heb jou die ban gegeven? :')

    Laat me niet lachen, ik ben niet the only mod hier.
    En dat dat andere kind 2 maanden heeft, tja dat kan best, ik heb maar 1 persoon een bang egeven en dat is joyce =]
    En dan op 7 accounts van haar dat wel


    als het er niet meer waren.
    maar sorry die verdiende het ook gewoon hoor die Joyce. xD


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    en ik heb jou die ban gegeven? :')

    Laat me niet lachen, ik ben niet the only mod hier.
    En dat dat andere kind 2 maanden heeft, tja dat kan best, ik heb maar 1 persoon een bang egeven en dat is joyce =]
    En dan op 7 accounts van haar dat wel

    like,, zeg ik dat dan??
    er staat tog ,de meeste mod's ,,dat sijn er meer dan 1..? Moeilijk he tellen ^^


    Crack a bottle

    En dán zeggen mods tegen ons dat wij geen ruzie mogen maken, lokken ze het zelf uit >,<

    laat mij ook eens (huil)

    (...)
    like,, zeg ik dat dan??
    er staat tog ,de meeste mod's ,,dat sijn er meer dan 1..? Moeilijk he tellen ^^

    sorreh x'D
    Maar door het lache heb ik erover heen gelezen.
    vergeef me.

    (...)
    ik val je niet aan meis ;)


    Nee hoor je at uit m'n mond dan? Zeg ik toch niet?