• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Hmmm, sommige wel, anderen niet. Ik erger me er ook aan (aan degene die ik dan irritant vind) Nouja, wat is dr aan te doen x]

    Maar eigenlijk vallen ze nog wel mee. Op hun persoon zelf dan. Nou, je hebt altijd mensen waar je het beter mee kan vinden dan anderen.

    Jij zou ook chagrijnig worden als je iedere dag uitgescholden wordt door de users hier.
    Ik heb geen eens zín meer om aardig te zijn op Quizlet, omdat dat toch niet meer wordt gewaardeerd door al die vooroordelen hier.
    Bans delen we ook niet zomaar uit. We moeten streng optreden om het voor jullie hier nog enigzins dragelijk te maken. Die band worden alleen in de uiterste gevallen gegeven. Verder is het standaard dat een bewezen faker 30 dagen geband word, simpelweg omdat dat de enige effectieve manier is.
    Ik snap eigenlijk niet waarom jij je zo druk maakt om die bans? Jij hebt er nooit een gehad.

    DarkPassion zei op 20 dec 2008 - 14:43:
    Weet je waardoor we ook nog wel eens arrogant over zouden kunnen komen?

    Wij moeten zakelijk reageren en praten als moderator. Dat moeten we gewoon, niets aan te doen. Misschien komt dat soms arrogant over.


    En natuurlijk heb je zooo keihard geleik!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind dat dat goed meevalt (:
    Ze moeten natuurlijk wel wat 'streng' zijn, als ze alles zomaar door de vingers zien, doet het niet veel uit dat er moderators zijn. Maar arrogant? Vind ik niet eigenlijk..

    x

    Ze kunnen gewoon arrogant overkomen omdat ze streng moeten zijn. Ik heb wel respect voor ze, ik zou echt geen mod willen zijn omdat ik dan de meeste users op mijn dak zou krijgen ^^.
    Dus, daarom heb ik er respect voor :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Whaha, dank je ^^
    <3


    Bored.

    Ja =.= ik had dat ook een x werd ik meteen tegengesproken [/NoNames]
    Maar idd zij moeten er wel voor zorgen dat alles goed gaat op quizlet hea?

    Maar arro, nee ik denk niet dat ze arro zijn ofzo..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik was al arrogant voordat ik mod werd.


    BAM!

    Ik was al arrogant voordat ik mod werd.

    Inderdaad ik ook, het zit in mijn aard he? =]
    Maarja ik ben ook gewoon beter dan normale users hier. :D Like duh.
    En ik kwam hier alleen om mod te zijn, 2 weken nadat ik hier actief werd werd ik mod. =] Daarom kwam ik hier weetje? Omdat andere mods me toen smeekte hier de boel in orde te maken =]

    En ja, ik weet welke users in dit topic het over mij hebben.
    Maar helaas voor hen boeit het me niet ofzo? :')

    En ja, ik weet welke users in dit topic het over mij hebben.
    Maar helaas voor hen boeit het me niet ofzo? :')
    ^
    Hseu arrogant ><
    Jaa ,, als je tog al weet over wiek het heb?
    en weetje ,, dat is niet arro meer ,,maar gwn kapsonus fseu??Maar LAAT IK ME bek maar houden ,,aangezien ik anders tog weer gebant word ^^


    Crack a bottle

    :'D
    Achja hoe zeggen ze dat?
    Quizlet máákt je arrogant.

    En ik ben nueenmaal een tering slet enzo :') Ik weet dat je me niet mag, al heb ik je geloof ik nooit wat aangedaan ofzo maar care :'D

    Read my blog: I spit on you!

    Oké ik heb echt niet klagen over mods maar over misschien 2 of 3 wel omdat ze écht arrogant deden en ze hadden like geen reden? Ik heb echt respect voor moderators want ze proberen hier gewoon alles onder controle te houden maar niet lang geleden, ik noem ook geen namen, was er iemand die echt like niet aardig tegen mij deed? En dát vind ik niet kunnen want ik had haar niets misdaan.

    ik merk er niks van XD

    (...)
    Inderdaad ik ook, het zit in mijn aard he? =]
    Maarja ik ben ook gewoon beter dan normale users hier. :D Like duh.
    En ik kwam hier alleen om mod te zijn, 2 weken nadat ik hier actief werd werd ik mod. =] Daarom kwam ik hier weetje? Omdat andere mods me toen smeekte hier de boel in orde te maken =]


    Hoezoo ego? x] Nee maar, je hebt iets van gelijk in sommige punten?