• Iedereen praat over vrede ,en dat ze dat willen maar ik vind dat vrede eigenlijk neit bestaat?
    Je spreekt van vrede wanneer IEDEREEN elkaar lief heeft sonder een enkel gevoel van haat ,vind ik maar mensen vinden altijd wel reden om een ruzie te maken..DOmme redenen meestal ><
    Wnr iemand zijn mening geeft,, Komt er ook altijd ruzie. Mensen zijn rare wezens, alleen door ons zo gehete ''trots'' geeft bijna niemand dit toe.
    Ik bedoel , je zit er tog niet egt op te wachten om te roepen dat je niet perfect bent. maar waarom wil iemand eigenlijk perfect zijn? Ik bedoel ,wat heb je daaraan ,,Als iedereen perfect is..?
    Ik vind dat je alleen jij moet zijn ,EN niet om de 5 seconden van mening moet veranderen alleen om erbij te horen ,,Wnt waarom sul je bij iets willen horen ,als je ook jou kunt zijn?
    Maar zelfs als je jou bent , Iederen mens draagt haat en jaloezie in zich.
    MIjn conclusie: Vrede bestaat niet^^


    Crack a bottle

    Agree.

    Nou.
    Ik heb vrede met mijn famile.
    Vrede met mijn vrienden.
    Vrede met iedereen hier op Quizlet zover ik weet : )


    I recycle my thoughts.

    Vrede tussen enkele personen kan
    maar inderdaad niet met heel de wereld

    Je hebt dus half gelijk :Y)


    Let the Night embrace you

    Nou.
    Ik heb vrede met mijn famile.
    Vrede met mijn vrienden.
    Vrede met iedereen hier op Quizlet zover ik weet : )

    Ik ook.Natuurlijk heeft iedereen wel eens ruzie,maar diep in ieders hart,houd iedereen van elkaar.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Amen_O_


    shine on.

    Vrede bestaat wel, het is alleen niet te vinden in deze wereld :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)
    Ik ook.Natuurlijk heeft iedereen wel eens ruzie,maar diep in ieders hart,houd iedereen van elkaar.

    Whahahaha XD
    Er zijn echt mensen die ik haat :x maarja, das mijn mening [a]


    shine on.

    Vrede bestaat wel, het is alleen niet te vinden in deze wereld :)


    Precies, de wereld is nog niet vergaan, vrede is nog niet overal.

    Vrede met je family en vrienden bestaat ook niet?
    Ik bedoel ,, je kunt mij niet wijsmaken dat je nooit jaloers op iemand van ze bent dat je nooit kwaad op iemand van ze bent??
    Vrede bestaat alleen wanneer iedereen en alles uitsterft XD


    Crack a bottle

    ik kan je dat wel vertellen , dat ik nog nooit jaloers of kwaad ben geworden op mijn familie, mijn ouders enzo wel , maar me tante en dingen niet :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben het niet met je eens. Zoals Rickjuh al zei: Onze wereld kent vrede niet. Het zit er wel. Maar kotm nog neit tot zijn recht.


    Music is the new sex

    Vrede bestaat zeker wel.
    Maar vrede bestaat niet uit; nooit ruzie hebben, nooit jaloers zijn, of wat dan ook. Vrede gaat om vriendschap. En ook met vriendschap heb je weleens ruzie, of ben je weleens jaloers.


    -

    Vrede met je family en vrienden bestaat ook niet?
    Ik bedoel ,, je kunt mij niet wijsmaken dat je nooit jaloers op iemand van ze bent dat je nooit kwaad op iemand van ze bent??
    Vrede bestaat alleen wanneer iedereen en alles uitsterft XD

    Ooit jaloers.
    Vrede is dat je van elkaar houd.En je hebt ooit wel eens van iedereen gehouden.(denk ik.)>.<


    I love cookies!As it is with chocolate!

    deels mee eens, er kan vrede zijn in familie, onder vrienden, aloewel, zelfs onder familie en vrieden is er haat, dus oké, je hebt gelijk!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het ligt erook aan wat je onder vrede bestaat he XD
    Ik bedoel ,iedereen denk daar anders over .. maar ik kan gwn niet geloven dat je ,,als mens ,,EN die sijn raar >< nooit jaloers of kwaad op iemand bent .


    Crack a bottle