• Stalken. Ja ik had net een rubriek gelezen in een tijdschrift. Over een meisje die gestalkt werd. Vreselijk. Het deed me echt wat :$ Maar.. Dat mensen zo gestoord zijn en zo. Er stond zelfs in:
    Ik deed de deur open en ze werd opgepakt. Aan de brievenbus zat allemaal bloed. Ze had zich in haar handen gesneden en overal aan afgesmeerd.

    Hoe denk jij erover?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wat is stalken?Is dat niet het zelfde als hacken?[/blonde tijd]


    I love cookies!As it is with chocolate!

    iiuw, goor! Ö
    Die mensen moeten naar een instelling ofzoo .. :S


    None but ourselves can free our minds.

    wtf 0o

    Ik heb/had ook een stalker. Die creap kwam een x bij mij aan de deur.. Brr... heel eng.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wat is stalken?Is dat niet het zelfde als hacken?[/blonde tijd]

    Is dat niet zo overal naartoe volgen enzoo .. ? xp


    None but ourselves can free our minds.

    Wat is stalken?Is dat niet het zelfde als hacken?[/blonde tijd]

    Stalken = mensen achtervolgen overal waar ze naar toe gaan en de goorste dingen doen in de buurt van die mense.

    waar moet ik over denken?
    over dat stukje tekst of stalken?

    Eigenlijk denk je dat het helemaal niet erg is. Maar écht. Op een gegeven moment dan gaan ze wel 80 x per uur bellen. Ze hangen dan meteen op.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eigenlijk denk je dat het helemaal niet erg is. Maar écht. Op een gegeven moment dan gaan ze wel 80 x per uur bellen. Ze hangen dan meteen op.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    waar moet ik over denken?
    over dat stukje tekst of stalken?
    Dat laatste ;)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dat is like echtt insane gewoon :S


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Oke oke, stalken... weetje, ik ben niet boos op die mensen die dat doen. Ze doen het meestal onbewust. Er was ooit een meisje bij. dr. Phill en die stalkte Jay-Z(fzo) en die wist waar ze mee bezig was. Ze wist dat ze ervoor zorgde dat hij gevaar liep, maar ze kon niet stoppen.

    Das wel engig. ik zou het gewoon naar de police melden! Dan krijgt die kerel/meid straatverbod :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is dus de reden dat ik een nieuw msnadres heb aangemaakt...
    om dit soort ellende te voorkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    omg dat lijkt me zo eng o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.