• Mijn complimenten ^^
    Waarvoor? Voor dat geroddel !
    Toen aant begin van mijn ban wask gelijk volges iedereen een bitch enseu ,, Maar toenk er nog wel was wou sowat de helft van jullie vrienden sijn?
    Like ..wees dan groot en seg het in mijn gezicht?
    Maar dat geroddel is al laag ,, Maar vertel dan tenminste iets wat ergens op slaat .Like ,, Toen de helft sat te hangen bleef ik heel aardig(A) En alsk iets aantemerken had sei ik dat tegen diegene en niet achter iemand rug om OF wanneer diegene niet kon antwoorden >< En dan moet je niet gaan seuren van iemand die mij emo noemt is hokjespropper dit en dat ,wnt je doet het self tog ook?
    Ik bedoel , sowat de helft heeft mij in het hokje ''Populaire onaardige bitch' fseu gepropt,, terwijl ik dat niet ben (A) Al seg ik het self ^^
    Als je iemand in een hokje propt ,oordeel je al over iemand sonder diegene te kennen. Door hokjesproppen zie je het eigene ,,Het unieke niet van diegene. Je krijgt vooroordelen over een hele groep mensen waarvan er miss net 3 voldoen aan die oordelen. Jullie willen zelf ook niet in een hokje gepropt worden ,,Doe het dan zelf ook niet ><

    Ik heb een maand moeten wachten voor ik dit kon zeggen duss het kan mischien een beetje bot overkomen ^^(A)


    Crack a bottle

    Mensen worden niet voor Jan met de korte achternaam geband. Ze hebben de regels grof overtreden en krijgen daardoor de consequenties meegeleverd.
    That's it to me. Nothing more, nothing less.

    Dude ,,Leuk dat je in moeilijke woorden spreekt maar daar gaat dit topic niet over?(A)


    Crack a bottle

    Pff je had dan wel een ban maar jij hoorde niet bij het volgens de meeste 'populaire groepje.'

    Volgens mij ging je niet eens met ze om

    Sorry, ik merk het nooit dat iemand een ban heeft gehad ofzo, ik beschouw je zeker niet als een bitch want ik ken je eigenlijk niet :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Pff je had dan wel een ban maar jij hoorde niet bij het volgens de meeste 'populaire groepje.'

    Volgens mij ging je niet eens met ze om

    Dude ,, Ik ging met een paar om >< En dan nog.. Se hadden het meestal neit eens over die ''popu users'' maar over ''die kindjes die gebant sijn'' en like daar hoorde ik ook bij?
    En dan voelk mij best wel aangesproken ja..><
    En daarbij ,, Hoe kun je dat eigenlijk weten?
    Je krijgt soms wat,,Heel veel, mee opt forum ,,so what.. ><
    jaa sorry voor de agresifiteit fseu ,,maar ik mag jou niet :$ Jaa ,ik ben even eerlijk vandaag><


    Crack a bottle

    En ik denk dat tenminste een kwart die nu segt van welkom terug enseu wel mee hebben geroddelt >< Wnt nu begint het slijmen like half weer ><


    Crack a bottle

    (...)
    Dude ,,Leuk dat je in moeilijke woorden spreekt maar daar gaat dit topic niet over?(A)

    Had er een conclusie in moeten zetten, sorry. Bij dezen dus. Conclusie: Ik was niet een van de mensen die achter je rug om roddelde.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Had er een conclusie in moeten zetten, sorry. Bij dezen dus. Conclusie: Ik was niet een van de mensen die achter je rug om roddelde.

    Ik snapte hem al niet XD
    En ik had het ook niet over iedereen hea^^
    Maar dit vink best wel naaien ,,nu benk erweer en is iedereen weer aardig >< En Cherished ,,Dat ging ook verder op MSN >< Like toen na die ban kon ik van alle kanten tehoren krijgen dat die mij een bitch vond en die en zus en zo ,, ><


    Crack a bottle