• http://detokiohotelhyve.hyves.nl/album/8768281/Tokio_Hotel/51nxrgA_/fotos/434754757/0/s3KY/#media=328.424249976.OOnI&respect_1=1&show_reactions_1=1&searchhyver=&__state__=153

    Isdat z'n nieuwe vriendin :'D
    Wel leuk voor hem, als het zo is ;).


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    maar stiekem zijn ze allemaal jaloers hier :X

    [/droge bui vandaag]


    Héél stiekm ben ik helemal niet jaloers hoor x'D

    (...)

    Héél stiekm ben ik helemal niet jaloers hoor x'D


    ow heh, wat spijt dat me nou :P

    O.o ik ben echt in een rare bui vandaag :o

    maarjaaah, als dat zo is leuk voor bill ( is ((niet)) jaloers)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hoow ik weet het! Er stat ergen in dat filmpje dat die Natalie&hij heel close zijn hé? Het zijn BF's mar eigenlijk care ik hir nietom x]

    Hmm.
    Volgens mij is deze foto gemaakt op die fanparty, dus toen praate ze met fans. ik denk niet echt dat zij, zijn nieuwe vriendin is. Nee, ik vind ze niet echt bij elkaar passen.
    en bill zijn haar is daar echt.
    o.0'

    Maar ik denk dat het gewoon een fan is.Maar wat ik ga zeggen gaat misschien stom klinken maar ze lijkt op iemand maar ik weet niet op wie.Een beroemd persoon ofzo x)


    Idd, volgens mij is het gewoon een fan. Aangezien het een fanparty is. En de titel die erboven staat. Het 'LIJKT' net een verliefd stelletje. En ik denk ook niet dat Bill zijn nieuwe vriendin mee gaat nemen naar een fanparty, als ie slim is..


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    De vorige keer dat Bill met een meisje op de foto stond werd de halve wereld hysterisch.
    Waarom is iedereen er nu toch zo kalm over?


    Niet dat ik het toen al erg vond hoor. Ik bedoel, ik ben fan van de muziek. Niet van Bill die weer eens met een meisje op de foto staat.


    rules don't stop me

    Okeej,

    Dit vind ik er ook wel een beetje over hoor!
    Ik bedoel moment als Bill wordt gespot met een meisje is het direct : 'Is dat zijn nieuwe vriendin?' Mensen toch ..


    I found myself in Wonderland.

    Eh, sorry, maar ik zie alleen Bill en Tom? O_<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Okeej,

    Dit vind ik er ook wel een beetje over hoor!
    Ik bedoel moment als Bill wordt gespot met een meisje is het direct : 'Is dat zijn nieuwe vriendin?' Mensen toch ..


    Mee eens.
    Als hij straks met een roze shirt over straat loopt denkt natuurlijk iedereen dat hij homo is.


    rules don't stop me

    Eh, sorry, maar ik zie alleen Bill en Tom? O_<


    Je moet op 'verder' klikken helemaal rechts.


    I found myself in Wonderland.

    Waarom zie ik hem niet? http://detokiohotelhyve.hyves.nl/album/8768281/Tokio_Hotel/51nxj69o/fotos/434754757/0/s3KY/

    Die zie ik.


    Je moet op verder klikken helemaal rechts.


    I found myself in Wonderland.

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Nu zie ik het.

    Leuk voor hem. Maar ik vind ze niet echt bij elkaar passen enzo. [/mijn mening]

    Welke foto?
    Als ik op die link klik komt er namelijk gewoon een foto van Bill.


    I recycle my thoughts.

    Welke foto?
    Als ik op die link klik komt er namelijk gewoon een foto van Bill.


    Je moet op verder klikken. Dan zie je vanzelf die foto... :'D
    Wist ik ook niet..