• http://detokiohotelhyve.hyves.nl/album/8768281/Tokio_Hotel/51nxrgA_/fotos/434754757/0/s3KY/#media=328.424249976.OOnI&respect_1=1&show_reactions_1=1&searchhyver=&__state__=153

    Isdat z'n nieuwe vriendin :'D
    Wel leuk voor hem, als het zo is ;).


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Bij haar benen lijkt het wel een beetje zo ^^

    Indeed. Maar ook bij haar haren. Dat is allemaal te netjes plat, zeg maar. Bij Bill btw ook.


    Bored.

    Ik zou blij zijn voor Bill als hij een vriendin heeft

    maar dat meisje ziet er wel nog fake uit, al die make up ö

    Maar dat kan ook door de foto zijn natuurlijk ^^

    (Dit is dus niet kwazad bedoeld hé )

    (...)
    Indeed. Maar ook bij haar haren. Dat is allemaal te netjes plat, zeg maar. Bij Bill btw ook.

    Nu je het zegt, ik heb die foto is heel aandachtig bekeken.Volgens mij zijn ze misschien beiden geplakt.Of is het een slecht fototoestel.


    The soul needs autumn.

    Ze zitten alle twee zo gemaakt vind ik.

    Maar het was ook op de fan party Hé, misschien sprak hij met een fan =D

    Want het is niet omdat hij met een meisje praat dat het direct een koppel is hé ^^ het kunnen ook vrienden zijn =)

    Maar het was ook op de fan party Hé, misschien sprak hij met een fan =D

    Want het is niet omdat hij met een meisje praat dat het direct een koppel is hé ^^ het kunnen ook vrienden zijn =)


    Dan is het wel raar dat er niemand anders op de foto staat en juist zij twee zelfs niet voor een klein stukje :P

    Ooh ;o
    Ik vind het echt zoo schattig! =D.
    Da zou superleuk zijn als Bill een vriendin zou hebben. Super voor hem & afgang voor de mensen die dachten dat hij homo was. (';
    Go Bill! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)
    Nu je het zegt, ik heb die foto is heel aandachtig bekeken.Volgens mij zijn ze misschien beiden geplakt.Of is het een slecht fototoestel.

    Dit is pure fotoshop. Oude toestellen maken namelijk scherpere foto's als digitale. Mocht het een slecht toestel zijn, dan zouden de lijnen juist heel vaag zijn.


    Bored.

    Ik hoop 't voor hem .
    't Ziet er toch een toffe uit ? ='D


    /

    Zou het niet weten, kan de foto ook niet zien want ik zit op school en daar is hyves geblokt X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Oke, photoshop of niet, op een dag gaat hij toch een vriendin krijgen hoor :'D. [/sorry, kon het niet laten]


    Tanya is de beste.

    kweenie.............. Maarre niej egt leuk wijfie!

    Oke, photoshop of niet, op een dag gaat hij toch een vriendin krijgen hoor :'D. [/sorry, kon het niet laten]

    maar je hebt wel gelijk (':


    Lost in your eyes.

    Is dat niet weer die styliste van TH?
    Daar zijn heel wat geruchten over geweest, dat zij & Bill iets zouden hebben. Ik lees trouwens net bij één van die reacties dat ze Natalie heet :) Dus ik denk dat zij het is.
    Maar ze is getrouwd en heeft kinderen, heb ik gehoord. Dus ik denk niet dat er iets gaande is tussen die twee :P Maar ze komen wel goed overeen, heb ik gehoord. Maar eerder als broer en zus :P
    Achja, en als het z'n vriendin zou zijn, het is 'm gegund hoor. Kan hij ook eens gelukkig zijn. Die arme jongen heeft het al zo moeilijk een normale relatie te hebben.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    gwn goei vriende


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.