• Goed het kán zo zijn dat het je niet treft, volgens de site van rtl. Het kan zijn dat je computer zelf iets installeerd tegen dit lek. Als je echter merkt dat je internet langzamer is, sluit hem dan af!

    Ik zit hier nu via safari, dat is iets anders.

    ---

    Het was zojuist op rtl.
    Misschien hebben jullie wel gemerkt, hetinternet doet kut, er zit een gat in de beveiliging o.o [DUS VAN AL HET INTERNET!]
    Dus zo snel mogelijk internet explorer afsluiten.
    msn kan wel blijven draaien.

    Ik ben weg doeii!!!!

    Het was op het rtl nieuws dat er een gat zit in de beveiliging van het internet.
    Daardoor kan je computer door weetikveelwat besmet raken.
    Gewoon internet wegklikken >.<


    Jeweetwel internet explorer? Waarmee je hier komt? Microsoft heeft daar een beveiliging voor maar daar zit een lek.
    Dit is om 5 uur vandaag bekend geworden!

    link naar rtl nieuws: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/12_december/17/binnenland/1217_1115_internetexploder_foutje.xml
    extra beveiliging hier te downloaden: http://www.microsoft.com/netherlands/technet/security/advisory/961051.mspx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkjes erbij gezet)

    Ja klopt, downloade die dinge!
    -ook deed-

    BTW, ik kan dat blabla nieteens downloaden o.o
    waar kan ik 'm downloaden?


    -

    @ Tara.

    Huh? Die doet het niet?


    -

    oh kut

    Wat een belediging, ik ben geen jongen.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn papa geloofde het niet, die zei van, jaa er zijn altijd wel waarschuwingen van nieuwe virussen enzow..


    en toen stond het vanochtend op de voorpagina en nu heeft die firefox bij mij geinstaleerd xD

    dus dan is het tog al al die tijd zo ¬¬


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ga lkkr allemaal firfox instaleren kan je spy ware krijgen ¬¬

    was bij ons ook zo damn zodirekt heb je júíst een virus door je beveilings programma is al 2x bij mn vaders pc gebeurd ¬¬


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT