• Goed het kán zo zijn dat het je niet treft, volgens de site van rtl. Het kan zijn dat je computer zelf iets installeerd tegen dit lek. Als je echter merkt dat je internet langzamer is, sluit hem dan af!

    Ik zit hier nu via safari, dat is iets anders.

    ---

    Het was zojuist op rtl.
    Misschien hebben jullie wel gemerkt, hetinternet doet kut, er zit een gat in de beveiliging o.o [DUS VAN AL HET INTERNET!]
    Dus zo snel mogelijk internet explorer afsluiten.
    msn kan wel blijven draaien.

    Ik ben weg doeii!!!!

    Het was op het rtl nieuws dat er een gat zit in de beveiliging van het internet.
    Daardoor kan je computer door weetikveelwat besmet raken.
    Gewoon internet wegklikken >.<


    Jeweetwel internet explorer? Waarmee je hier komt? Microsoft heeft daar een beveiliging voor maar daar zit een lek.
    Dit is om 5 uur vandaag bekend geworden!

    link naar rtl nieuws: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/12_december/17/binnenland/1217_1115_internetexploder_foutje.xml
    extra beveiliging hier te downloaden: http://www.microsoft.com/netherlands/technet/security/advisory/961051.mspx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkjes erbij gezet)

    Ik zit op Internet Explorer en er gebeurd niets?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit op Internet Explorer en er gebeurd niets?

    nee het gebeurt ook niet a la minuut
    Maar het kan zijn dat je pc dan straks ineens uitvalt =] en je gehackt bent.

    (...)

    hmm ik zit zelf te denken, ALS er een lek inzit, zou je firewall dat tegen moeten houden.

    En internet explorer wegklikken heeft denk ik weinig zin, aangezien je internet kabel gewoon nog alle gegevens binnenhaalt die er nodig zijn voor het internetten :]

    tja dat werd aangeraden op tv o.o

    Maargoed als je ff doorleest en dat ding installeert zou het goed moeten zijn?

    Ik persoonlijk denk niet dat het zó erg is want ik had er niets van gehoord, en dan nog het wegklikken heeft geen zin peep'z je comp zit nog steeds verbonden met internet dus dat heeft al niet veel nut, en als je msn open laat staan, mensen dat gaat enkel als je verbonden bent met internet, en euhm...o ja de virusscanner moet daartegen bestand zijn en dus alle virussen en hackingen kunnen tegenhouden, nou ja byeebyee!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    nee het gebeurt ook niet a la minuut
    Maar het kan zijn dat je pc dan straks ineens uitvalt =] en je gehackt bent.


    Dat lijkt me sterk mevrouw :]

    maar als er inderdaad een lek in zit, zal ik er maar voor zorgen dat je firewall alle inkomende verbindingen controleert ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    hmm ik zit zelf te denken, ALS er een lek inzit, zou je firewall dat tegen moeten houden.

    En internet explorer wegklikken heeft denk ik weinig zin, aangezien je internet kabel gewoon nog alle gegevens binnenhaalt die er nodig zijn voor het internetten :]

    tja dat werd aangeraden op tv o.o

    Maargoed als je ff doorleest en dat ding installeert zou het goed moeten zijn?

    mijn pa kwam net al!! om me pc te scanne


    Nvt

    (...)
    nee het gebeurt ook niet a la minuut
    Maar het kan zijn dat je pc dan straks ineens uitvalt =] en je gehackt bent.
    Mama o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    Waar kun je Fire Fox krijgen? Wij hebben die op de andere computer maar ik heb die niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn pa kwam net al!! om me pc te scanne
    maar zo ver ik wete kan ik er nu wel op?:O


    Nvt

    (...)

    Dat lijkt me sterk mevrouw :]

    maar als er inderdaad een lek in zit, zal ik er maar voor zorgen dat je firewall alle inkomende verbindingen controleert ;)

    x'D
    Nah wij hadden dat once, al was dat een virus en geen hacker. =]
    Weet wel dat het niet goed is.

    ik heb geen internet explorer ik heb mozilla...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    En over msn:
    ik hoorde dat het kwam door de browser en dat msn wel veilig was ofzo.

    Maargoed nu komt 't nieuws, maybe noemen ze het daar weer =]

    kijk ik keek net dit filmpje: http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2008/week51/wo_1600_microsoft.avi_plain.xml
    maar daar zeggen ze dat je niet kan gebruiken tot je die beveiliging heb gedownload maar mijn vader heeft net lopen scannen ofzo op mij computer hier voor maar dan kan ik er toch gewoon wel op of moet ik die extra beveiliging ook downloaden?:O


    Nvt

    HET NIEUWS, NU O.O
    Ben benieuwd.


    -