• Goed het kán zo zijn dat het je niet treft, volgens de site van rtl. Het kan zijn dat je computer zelf iets installeerd tegen dit lek. Als je echter merkt dat je internet langzamer is, sluit hem dan af!

    Ik zit hier nu via safari, dat is iets anders.

    ---

    Het was zojuist op rtl.
    Misschien hebben jullie wel gemerkt, hetinternet doet kut, er zit een gat in de beveiliging o.o [DUS VAN AL HET INTERNET!]
    Dus zo snel mogelijk internet explorer afsluiten.
    msn kan wel blijven draaien.

    Ik ben weg doeii!!!!

    Het was op het rtl nieuws dat er een gat zit in de beveiliging van het internet.
    Daardoor kan je computer door weetikveelwat besmet raken.
    Gewoon internet wegklikken >.<


    Jeweetwel internet explorer? Waarmee je hier komt? Microsoft heeft daar een beveiliging voor maar daar zit een lek.
    Dit is om 5 uur vandaag bekend geworden!

    link naar rtl nieuws: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/12_december/17/binnenland/1217_1115_internetexploder_foutje.xml
    extra beveiliging hier te downloaden: http://www.microsoft.com/netherlands/technet/security/advisory/961051.mspx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkjes erbij gezet)

    Ghaha ik zit op Mozilla firefox^^
    Of is dat ook erg?^^

    Nee, firefox is goed. Alles kennelijk behalve internet explorer >.< Ik kan m nu niet afsluiten omdat er wat aan het installeren is damnit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben nu eten.

    ik kijk zo of er al meer info is.

    Ben nu eten.

    ik kijk zo of er al meer info is.

    even wat linkjes erbij gezet van rtl nieuws en microsoft waar je de nieuwe software kan downloaden :Y)
    Edit: bést wel weird ze zeiden dat het er op 7 uur kwam dus of ik ben blind of hun zijn heel laat :8


    BAM!

    dus nu aflsuiten?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik zie wel hoor :]
    Mijn pc is altijd sloom, dusja x']

    Ik gebruik nu Mozilla.:'D
    x.


    ok

    Krijg je sneller virussen of word je sneller gehackt?

    ik neem zekere voor onzekere en klik pagina's weg:P

    ik ga denk ik film kijke ofzoxD


    dooeii(K)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik gebruik nu Mozilla.:'D
    x.

    Me to.

    ik zit op firefox dusja x'D


    You're a star in heaven.

    Wat is Mozilla?


    -

    Wat is Mozilla?

    Internet, alleen dan een beetje een andere lay out ding. En het is veiliger, maar het is dus gewoon internet ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Moet dat nu? Of alleen als je merkt dat je internet langzamer wordt?


    -

    @ xInnocence.

    Oké, thanks.


    -

    Goed het kán zo zijn dat het je niet treft, volgens de site van rtl. Het kan zijn dat je computer zelf iets installeerd tegen dit lek. Als je echter merkt dat je internet langzamer is, sluit hem dan af!

    Ik zit hier nu via safari, dat is iets anders.

    ---

    Het was zojuist op rtl.
    Misschien hebben jullie wel gemerkt, hetinternet doet kut, er zit een gat in de beveiliging o.o [DUS VAN AL HET INTERNET!]
    Dus zo snel mogelijk internet explorer afsluiten.
    msn kan wel blijven draaien.

    Ik ben weg doeii!!!!
    (...)

    Jeweetwel internet explorer? Waarmee je hier komt? Microsoft heeft daar een beveiliging voor maar daar zit een lek.
    Dit is om 5 uur vandaag bekend geworden!

    link naar rtl nieuws: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/12_december/17/binnenland/1217_1115_internetexploder_foutje.xml
    extra beveiliging hier te downloaden: http://www.microsoft.com/netherlands/technet/security/advisory/961051.mspx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkjes erbij gezet)


    hmm ik zit zelf te denken, ALS er een lek inzit, zou je firewall dat tegen moeten houden.

    En internet explorer wegklikken heeft denk ik weinig zin, aangezien je internet kabel gewoon nog alle gegevens binnenhaalt die er nodig zijn voor het internetten :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.