• Hunny'ss ^-^
    Annelies gaat hier ff zeggen/typpen wat op haar lever ligt i.v.m dat 'haat' gedoe enzoo tegen Zornik,Katy Perry, Rihanna; etc.
    Dit klinkt zo vreselijk irritant en zo hard cliché maar tóch ga ik dit nog es zeggen ^-^
    Persoonlijk vind ik het oh zo laag om mensen te haten, als je ze niet eens kent maar dat was vroeger nog geen probleem. Maaruhm... Nu ze TH 'uitmaken', tussen grote aanhalingstekens, gaat iedereeen opeens die mensen 'haten' omdat ze iets slechts over TH zeiden. Laag dus. Wedden dat dat niet werd gedaan moest TH gewoon niet bestaan? Dus, de meeste, 3/4 van Q. haat Zornik, Katy Perry en Rihanna omdat ze iets slechts zeiden over TH en gaan er dan maar irritant mee lopen doen enzoo? Wat had ikgezegd? Laagheid enzoo ^-^
    Ik heb like mijn zefgje kunnen doen.
    Kinderen ik wil geen AMEN ofvan die shit horen want de helft die dat zegt, minstens dehelft ervan gaat in een ander 'haat aan die omdat ze TH iet hebben gedaan' juist ook amen horen. Ikwil alleen horen 'gelijk' ofsoo als je het echt meent. En als je wéét dat jy iemand bent die die mensen 'haat' kom daardan please ff voor uit^-^

    xoxo'

    gelijk,

    dr zijn er nu veel die zeggen gelijk (:
    maar dan in andere topics toch zeggen dat ze hun hate


    Gilles (ll)

    ^^ Again. Deze topic komen de laatste tijd wel heeel vaak voor. Hmmm. Hoeveel? 1117849230 Peepsjes (;


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Agree,
    bands/zanger/zangers haten is gewoon kansloos.Z gaan echt niet stoppen omdat er wat mensen zijn die hun 'haten'. Haters make them famous ;p


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Groot gelijk. Voeg btw Air Traffic gerust toe in het rijtje, die hebben ooit eens een flauw grapje over TH gemaakt en nu worden ze ook gehaat door velen...
    Veel (zeker niet alle!) TH-fans zijn nogal overbeschermend geworden omdat er veel TH-haters bestaan ook. Vandaar dat ze bij het minste wat over hen gezegd wordt alweer uitvliegen, volgens mij.
    Maar again: ze zijn zeker niet allemaal zo. Ik ben zelf TH-fan :P maar ik laat andere bands doen wat ze willen. Sorry, maar in de showbiz gaat het er nu eenmaal af en toe hard aantoe :P Get used to it, zou ik zo zeggen.
    Ik vind trouwens zelf Air Traffic en Zorik helemaal super. Van Rihanna en Katy Perry ben ik niet zo gek :P Maar dat heeft niets met hun mening over TH te maken; ik hou gewoon niet van hun muziek. Maar ik ga hen niet beginnen uitmaken natuurlijk, das gewoon effe mijn mening.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Het is sneu om mensen te haten die je niet persoonlijk kent. Vooral niet als ze iets slecht over een band (in dit geval zoals altijd hier tokio hotel) hebben gezegd. Vrije meningsuiting.

    Meee eens.
    En ik haat Rihanna niet, ik mag haar gewoon helemaal niet >.<
    Zornik ken ik niet, en Katy is laip^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waha ok maar c'mon mensjes. Als je ze haat kan je dat hier evengoed ook zeggen hé ^-^
    @ Mensen die zeiden van die 212455 topics hierover.
    Sorry, wist ik niet =)

    Ik haat die mensen echt niet omdat ze iets over TH hebben gezegd :'D
    1. Zornik, ken ik amper, 1 liedje van gehoord.
    2. Katy Perry, leuke liedjes maar live écht bagger.
    3. Rihanna, haar vind ik écht niks en ze kleed zich als een sloerie 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind ook dat je gelijk hebt. Haten is een groot woord.


    it's cool to know nothing.

    AMEN. (puh)

    AMEN. (puh)


    Viez kind >< x'D

    Gelijk, fzo (:

    Je hebt gelijk, net als die 2839278937 andere mensen die ook zo'n topic opende.

    *slaakt een diepe zucht*


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    *slaakt een diepe zucht*

    Hoez dat?

    Naja zornik ken 'k nog steeds niet but what ever. Eigenlijkt vinden wij hier allemaal dat we zo nodig onze mening mogen uiten dus waarom zouden artiesten dat dan niet mogen? En over Katy Perry dat is geen belediging want ze zingt: Je bent zo'n homo maar otch vind ik je zo schattig of iets in die richting betekent de tekst. But I agree je hoeft mensen hier niet om te haten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naja zornik ken 'k nog steeds niet but what ever. Eigenlijkt vinden wij hier allemaal dat we zo nodig onze mening mogen uiten dus waarom zouden artiesten dat dan niet mogen? En over Katy Perry dat is geen belediging want ze zingt: Je bent zo'n homo maar otch vind ik je zo schattig of iets in die richting betekent de tekst. But I agree je hoeft mensen hier niet om te haten.

    Katty Perry bedoelt in haar liedje je bent zo emo ^^

    Denk ik hé