• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.

Bored.

(...)
    Ja, dat is dus precies mijn probleem.

Je nickname is rood
    dat betekent
    je bent mod
    je bent mod
    je hebt macht
    dus al die onorginele wijven kan je een waarschuwing geven (6) of is dat machtsmisbruik?? (A)

death to the one at the end of the serenade.

(...)
    Je nickname is rood
    dat betekent
    je bent mod
    je bent mod
    je hebt macht
    dus al die onorginele wijven kan je een waarschuwing geven (6) of is dat machtsmisbruik?? (A)

Quizzen stelen mag nooit, maar toch. Om zomaar er even vanuit te gaan dat ze alles kan flikken? Lijkt me nogal naïf van je.. ><

(...)
    God, je wilt niet weten hoe vaak mijn cursor al boven 'Account opzeggen' heeft gehangen.

Begrijpelijk.
    Zou het bijna doen, kom ik niet weer in de verleiding er toch weer op te gaan, en me dan alsnog dood te irriteren aan sommige opmerkingen hier >.<' Snap zelf eigenlijk ook niet meer waarom ik dat nou eigenlijk doe :']

Mew <3

(...)
    Je nickname is rood
    dat betekent
    je bent mod
    je bent mod
    je hebt macht

Daar hebben we bepaalde richtlijnen voor. En ik ben even geen mod meer, remember? I need a break from zeikende users die je meteen dingen als het onderstaande toewensen;
    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn. quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden. doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord.

En dat is dan nog vriendelijk.

Bored.

(...)
    Quizzen stelen mag nooit, maar toch. Om zomaar er even vanuit te gaan dat ze alles kan flikken? Lijkt me nogal naïf van je.. ><

quizzen stelen mag idd niet, en machtsmisbruik ook niet, ik ben gewoon zo slim dat mensen het niet merken als ik het doe >=] [/just kidding people chill] moddies kunnen elkaar ook op hun flikker geven als ze wat fout doen

BAM!

(...)
    quizzen stelen mag idd niet, en machtsmisbruik ook niet, ik ben gewoon zo slim dat mensen het niet merken als ik het doe >=] [/just kidding people chill] moddies kunnen elkaar ook op hun flikker geven als ze wat fout doen

Inderdaad. Vraag maar aan Mups over FF. ><

(...)

die ontgaat me even... wat o_ô?

BAM!

(...)
    God, je wilt niet weten hoe vaak mijn cursor al boven 'Account opzeggen' heeft gehangen.

Gelukkig zijn er zo van die mensjes die er alles aan willen doen om je hier te houden. <3

(...)

Dat herinnert me eraan dat ik haar forumsignature nog moet veranderen. Ze heeft er codes instaan ><
    En dat kan je haar ook vragen over Quizlet.

Bored.

(...)
    die ontgaat me even... wat o_ô?

Wel, op FanFic ben ik mod. En Mups ook. Toen kreeg ik ineens uit het niets een waarschuwing omdat ik wat berichtjes had verwijderd op het forum. Het was dan nog eens gespam ook. En nu heb ik lekker een waarschuwing op mijn strafblad staan.

(...)
    Wel, op FanFic ben ik mod. En Mups ook. Toen kreeg ik ineens uit het niets een waarschuwing omdat ik wat berichtjes had verwijderd op het forum. Het was dan nog eens gespam ook. En nu heb ik lekker een waarschuwing op mijn strafblad staan.

laat haar een tweede geven dat de eerste ongeldig is? moest ff denken bij FF heb daar like wel een acc maar zit er never op =') heb al moeite hier mijn verhalen bij te houden

BAM!

(...)
    laat haar een tweede geven dat de eerste ongeldig is? moest ff denken bij FF heb daar like wel een acc maar zit er never op =') heb al moeite hier mijn verhalen bij te houden

Ach, geen reden om daar naartoe te gaan, die site is zo goed als dood. :X

(...)

Mups heeft hier nu ook iets op dr kerfstok.

Bored.

(...)
    Ach, geen reden om daar naartoe te gaan, die site is zo goed als dood. :X

denk dat veel mensen de moeite niet willen nemen omdat ze alles op Q dumpen
    aber ok we gaan een beetje off topic :Y)

BAM!

(...)
    Mups heeft hier nu ook iets op dr kerfstok.

Oké, ik ga mijn mond houden. :Y) Straks krijg ik nog de neiging om mijn 'Ban' SA online te plaatsen, en dat lijkt me niet zo'n goed idee. ^^
    En om even lekker braaf weer on topic te gaan; Máriko, je hebt helemaal gelijk met dit topic. _O_