• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.


    Bored.

    (...)
    Nee, blijkbaar vragen wíj te veel. En drie kwart van de mensen hier op Q is ook wemo. Sorry, dat ik het zeg. Maar zo zie ik het hier gewoon. En die drie kwart druft dan ook nog eens te klagen over wemo's =='


    HAha! xD
    Als je zegt dat je emo bent, ben je officieel wemo ;D
    Maar we gaan de mensen niet in hokjes proppen xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Er was een leidje en dat ging zo:
    The world need wannab's so
    Lets get some more wannab's so
    hey,
    hey,
    Do that freaky thing


    ik denk toch dat het zo ging xD

    DIE IS GEWELDIG! and all the girly's say he's pretty fly for a white guy UHU UHU xD
    oh en als jullie mijn me-style jatten zijn julie wannebe's! :Y) *poke*


    BAM!

    (...)
    Die voelden ze! Die voelden ze! Ooooooooooooooowh!

    Steeeek.
    Ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid. Straks gaan ze zitten zeiken. Lekker huilen in een hoekje en daarna hier op Q nog maar eens een topicje openen dat ze écht wel émo's zijn.

    ik ken ook zo'n meisje dat ineens zegt bi te zijn. en gaat ze op internet opzoek naar meiden die ver weg wonen die ook bi/lesbisch zijn om daar dan mee te gaan nemen Ôo

    Whhaa, nee. Dat werkt ><


    Bored.

    (...)
    Steeeek.
    Ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid. Straks gaan ze zitten zeiken. Lekker huilen in een hoekje en daarna hier op Q nog maar eens een topicje openen dat ze écht wel émo's zijn.

    Whaaaa xD^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Steeeek.
    Ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid. Straks gaan ze zitten zeiken. Lekker huilen in een hoekje en daarna hier op Q nog maar eens een topicje openen dat ze écht wel émo's zijn.

    ik hou me altijd bij het stnadpunt dat je zelf heus wel weet wat je bent, net zoals met dat 'je bent geen echte fan' gedoe, dat ik er dan anders over denk neem ik maar voor lief >_>


    BAM!

    (...)
    DIE IS GEWELDIG! and all the girly's say he's pretty fly for a white guy UHU UHU xD
    oh en als jullie mijn me-style jatten zijn julie wannebe's! :Y) *poke*


    Steek! xD
    Daar had je me!
    [/DramatischeVluchtDoorDeKamerNaEenStevigePorInMijnZijGekregenTeHebbenVanRandomRythme]


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Steeeek.
    Ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid. Straks gaan ze zitten zeiken. Lekker huilen in een hoekje en daarna hier op Q nog maar eens een topicje openen dat ze écht wel émo's zijn.

    Ik zie sommige er nog wel voor aan ook =='


    Bored.

    (...)
    Whhaa, nee. Dat werkt ><


    vind ze stoer volgens mij Ôo want dat wijf woont dan 3miljoen km verder weg, en dus ziet niemand hun samen dus kan het net zo goed allemaal gelogen zijn.


    -

    Tja, mensen weten soms niet het verschil tussen mensen knap vinden of verliefd zijn. Zo kan je een meisje knap vinden, maar dan hoef je niet gelijk bi-seksueel te zijn.
    En sinds A Shot At Love is het opeens cool om opeens bi-seksueel te zijn. Nu het zo in is is het handig om zulk soort quizzen maken. Maar die raken later wel op.

    Blijkbaar. Wordt echt gek van sommige kids hier. o_o
    Vraag me soms sirieus af waarom ik nog op deze site zit. Like in, hoe laag is het niveau. Damn. [like quizlet is leuk hoor, maar waar je tegenwoordig dingen over ziet.. o.x]


    Mew <3

    (...)

    vind ze stoer volgens mij Ôo want dat wijf woont dan 3miljoen km verder weg, en dus ziet niemand hun samen dus kan het net zo goed allemaal gelogen zijn.

    Mss is het wel een Pedo?! ö


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    vind ze stoer volgens mij Ôo want dat wijf woont dan 3miljoen km verder weg, en dus ziet niemand hun samen dus kan het net zo goed allemaal gelogen zijn.

    Tsjah, als zij zo vrienden denkt te maken, dan moet ze zo vooral doorgaan ><


    Bored.

    Tja, mensen weten soms niet het verschil tussen mensen knap vinden of verliefd zijn. Zo kan je een meisje knap vinden, maar dan hoef je niet gelijk bi-seksueel te zijn.
    En sinds A Shot At Love is het opeens cool om opeens bi-seksueel te zijn. Nu het zo in is is het handig om zulk soort quizzen maken. Maar die raken later wel op.

    A Shot Of Love
    vond ik echt dom, ik heb er niet eens naar willen kijken ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Dan moet je het gewoon niet doen ^^

    Nee idd.


    No growth of the heart is ever a waste