• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.


    Bored.

    (...)
    A Shot Of Love
    vond ik echt dom, ik heb er niet eens naar willen kijken ¬¬
    Ik heb het wel gekeken, maar ik ga nu niet opeens yellen dat ik ook bi-seksueel ben. Zoals sommige 11jarigen die net Mtv hebben ontdekt doen.

    (...)
    Ik zie sommige er nog wel voor aan ook =='

    Ik ook, eerlijk waar. ><

    Tja, mensen weten soms niet het verschil tussen mensen knap vinden of verliefd zijn. Zo kan je een meisje knap vinden, maar dan hoef je niet gelijk bi-seksueel te zijn.
    En sinds A Shot At Love is het opeens cool om opeens bi-seksueel te zijn. Nu het zo in is is het handig om zulk soort quizzen maken. Maar die raken later wel op.

    Uiteindelijk zullen toch alleen de goede Quizzen overblijven. Zoals die van mij. Met zn twee delen. Maar dat komt doordat het een heel persoonlijk verhaal is. Ik twijfel of ik het wel online moet zetten.


    Bored.

    Ik kan niet zeggen dat ik het ben of niet. Ben pas 11, dus ja.


    -

    (...)
    Uiteindelijk zullen toch alleen de goede Quizzen overblijven. Zoals die van mij. Met zn twee delen. Maar dat komt doordat het een heel persoonlijk verhaal is. Ik twijfel of ik het wel online moet zetten.

    Niet twijfelen Gewoon doen ^^


    Your Butt is Mine!

    Tsjah, als zij zo vrienden denkt te maken, dan moet ze zo vooral doorgaan ><

    Je hebt van die gestoorde wijven ja


    death to the one at the end of the serenade.

    Blijkbaar. Wordt echt gek van sommige kids hier. o_o
    Vraag me soms sirieus af waarom ik nog op deze site zit. Like in, hoe laag is het niveau. Damn. [like quizlet is leuk hoor, maar waar je tegenwoordig dingen over ziet.. o.x]

    God, je wilt niet weten hoe vaak mijn cursor al boven 'Account opzeggen' heeft gehangen.


    Bored.

    (...)
    Niet twijfelen Gewoon doen ^^
    idd

    Ik kan niet zeggen dat ik het ben of niet. Ben pas 11, dus ja.

    Eindelijk iemand met gezond verstand =D


    Bored.

    (...)
    Uiteindelijk zullen toch alleen de goede Quizzen overblijven. Zoals die van mij. Met zn twee delen. Maar dat komt doordat het een heel persoonlijk verhaal is. Ik twijfel of ik het wel online moet zetten.

    Eigenlijk zou ik nu moeten zeggen dat je hem gewoon online moet zetten. Maar omdat hij persoonlijk is, is het misschien ook niet zo'n goed idee. Like, met al die goedequizzenjatters, hier op Q.

    (...)
    Uiteindelijk zullen toch alleen de goede Quizzen overblijven. Zoals die van mij. Met zn twee delen. Maar dat komt doordat het een heel persoonlijk verhaal is. Ik twijfel of ik het wel online moet zetten.

    Nooit twijfelen! en ik ga het zeker maken ^^
    Ik heb ook lang getwijfeld of ik 'Rode Lucht' mijn SA online ging zetten, die is ook heel persoonlijk ^^maar hij is bij velen in de smaak gevallen ;D
    Dus gewoon doen!


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Niet twijfelen Gewoon doen ^^

    I dunno. Het ligt heel gevoelig. Ik zal er eerst de moed voor bij elkaar moeten rapen, ben ik bang.


    Bored.

    (...)
    Eigenlijk zou ik nu moeten zeggen dat je hem gewoon online moet zetten. Maar omdat hij persoonlijk is, is het misschien ook niet zo'n goed idee. Like, met al die goedequizzenjatters, hier op Q.

    dat is net zoiets als je boek niet publiceren omdat je bang bent voor copyright schending. online zetten die hap, laat je daar vooral niet door tegenhouden!


    BAM!

    (...)
    Eigenlijk zou ik nu moeten zeggen dat je hem gewoon online moet zetten. Maar omdat hij persoonlijk is, is het misschien ook niet zo'n goed idee. Like, met al die goedequizzenjatters, hier op Q.

    Ja, dat is dus precies mijn probleem.


    Bored.

    Ik kan niet zeggen dat ik het ben of niet. Ben pas 11, dus ja.

    Totaal iemand met verstand!
    Mag ik je een smakkerd geven en een prijs voor verstandigste persoon van Q. ?? xD


    death to the one at the end of the serenade.