• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.


    Bored.

    Ik ben lekker niet wannabe cus ik heb er geen serie over.
    But ik heb wel één sa daarover. Ben ik nu ook wannabe?

    Ik zeg ook niet dat je meteen wannabe bent als je er een serie over hebt? Je bent pas wannabe als je er een serie over maakt omdat dat soort series op het moment veel gemaakt worden.
    Jij bent niet wannabe ^^


    Bored.

    (...)
    Ik erger me er een beetje heel veel aan? Ik vat zoiets op als een persoonlijke belediging. Ik ben namelijk wél biseksueel en ik heb ook al verschillende vrouwelijke exen gehad. Maar die kindjes van 10 t/m 14 hebben vaak nog nooit een meisje gezoend.

    I KNOW DUDE>.< like eww ik ben een twin en ik slaap dus écht wel in me eigen bedje ¬¬


    BAM!

    K zou het begot ni weten,ik ben hetro dus..


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ik erger me er een beetje heel veel aan? Ik vat zoiets op als een persoonlijke belediging. Ik ben namelijk wél biseksueel en ik heb ook al verschillende vrouwelijke exen gehad. Maar die kindjes van 10 t/m 14 hebben vaak nog nooit een meisje gezoend.

    *kuch* Is 14 xD Heeft wel al een meisje gekust xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Naah ;'D
    Jou vind ik geen wannabe. Gewoon een SAtje is ok. MAar QL. zal overspoelt worden met die series.
    Ik heb naturlijk niks tegen Bi's, ben zelf Bi xD
    Maar als het nu in de mode is zal iedereen wel Bi worden hé ¬¬

    Inderdaad. Dat was een paar maanden terug ook al. Ineens werd iedereen bi =='


    Bored.

    (...)
    *kuch* Is 14 xD Heeft wel al een meisje gekust xD

    Ik zeg niet voor niets 'vaak'. Er zijn uitzonderingen.


    Bored.

    (...)
    I KNOW DUDE>.< like eww ik ben een twin en ik slaap dus écht wel in me eigen bedje ¬¬

    Ik oowk!!
    Ik en me broer worden gepest omdat we godverdomme een tweeling zijn O.O
    Ze roepen naar ons 'Twincest Twincest!' ik kan ze echt wel... *nek omwringen*


    death to the one at the end of the serenade.

    Achja, kinderen weten nog goed wat ze met hun gevoelens aanmoeten. Dus denken ze, ik ben bi. Ook al hebben ze er géén idee van. En dan gaan ze lekker erover schrijven zonder dat ze weten wat ze aan het doen zijn. Typical. ><

    (...)
    Ik oowk!!
    Ik en me broer worden gepest omdat we godverdomme een tweeling zijn O.O
    Ze roepen naar ons 'Twincest Twincest!' ik kan ze echt wel... *nek omwringen*

    God, en ik denken dat de mensheid niet dieper kon zinken.
    Ja, ik zie nu even nergens iets positiefs in.


    Bored.

    (...)
    Ik zeg niet voor niets 'vaak'. Er zijn uitzonderingen.

    Ach ja xD, Je hebt gelijk ^^ ik bedoelde er niks mee, en je bedoelde er vst ook niks mee.
    Geen beledigingen.
    Alles ok :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    Komt door de opkomst van de emo/scene beweging.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    God, en ik denken dat de mensheid niet dieper kon zinken.
    Ja, ik zie nu even nergens iets positiefs in.


    We kunnen nie eens op school met elkaar praten of elkaar eens porren of een knuff geven of ze verdenken ons al van Twincest ><


    death to the one at the end of the serenade.

    Soms zou ik een aliën willen zijn omdat ik me schaam voor de mensheid.

    Komt door de opkomst van de emo/scene beweging.

    Die waren er allang, maar de wannab's hebben het gewoon erger gemaakt xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    We kunnen nie eens op school met elkaar praten of elkaar eens porren of een knuff geven of ze verdenken ons al van Twincest ><

    De mensheid kon dus inderdaad nog dieper zinken. Zielig, zwak, laf, achterbaks, achterlijk, asociaal, negatief, njet. Had ik zielig al genoemd? =='


    Bored.