• In mijn hele school zijn deze twee bekent;
    Voor godsdienst; Alleen God weet het antwoord.
    Voor elk ander vak; Je tekent een boom en dan schrijf je; Achter deze boom staat het antwoord.
    Is handig voor als je een antwoord niet weet op een examen. Kennen jullie nog andere?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Typfoutje)

    er was een leraar zo rasistisch, dat als je een blanco blaadje inleverde, je toch nog een voldoende kreeg:Y)


    Die vind ik eigenlijk best hard..:|


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)

    Die vind ik eigenlijk best hard..:|

    klopt:Y)

    Ik had een keer met geschiedenis. Wie is Napoleon? Maar dat onderwerpt interreseert mij niet. Dus was mijn antwoord. Zon gozurtje. Maarja. toen werd me lerares boos en zij dat k dan gewoon een vraagteken neer moest zetten... x'D

    Flauw zeg. :"D


    blame the bully.

    Ik had een keer met geschiedenis. Wie is Napoleon? Maar dat onderwerpt interreseert mij niet. Dus was mijn antwoord. Zon gozurtje. Maarja. toen werd me lerares boos en zij dat k dan gewoon een vraagteken neer moest zetten... x'D

    Ik zou gezegd hebben; Zo een soort snoepjes.

    Een jongen uit mijn klas schreef ooit:

    zie handboek.


    haha (lol)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Wahaha, alleen God weet het antwoord, die ga ik morgen zo hard gebruiken! (:


    Tanya is de beste.

    Wahaha, alleen God weet het antwoord, die ga ik morgen zo hard gebruiken! (:

    Ik oooook :')

    Ik kreeg een keer een vraag bij een toets economie: 'Hoe heet het als een ... bedrijf goederen ...... overdraagt aan een .... organisatie?' (zoiets xD)
    Toen antwoordde ik met: 'Dat heet kopen.' En toen hing ik een heel verhaal op over een mannetje dat dat hele proces in werking zette en uiteindelijk een kerstbonus kreeg voor zijn inspanningen.
    Had de lerares erbij geschreven: 'Leuk verhaal, maar geen kerstbonus voor jou.'
    Helaas. Het verhaal was wel 3/4 kantje lang :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Met geschiedenis kun je ook nog altijd opschrijven: De regenten. :'] [Hè astrid?]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Weetje morgen schrijf ik bij Godsdienst; 'God weet alles' en bij Aardrijkskunde schrijf ik simpelweg; 'Staaat in cursussen+atlas.'

    Bij ons op school hadden ze zo een keer zo'n Engelse test ofzo gedaan:
    Was er zo'n vraag: Sex: (=geslacht dus)
    had iemand op geschreven:
    Well yes please XD

    Hmm jah dat, iemadn van mij klas had daar: three times a week geschreven x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wahaha, alleen God weet het antwoord, die ga ik morgen zo hard gebruiken! (:

    Gelukzak!ö
    Ik had godsdienst vorige week en ik kon er niet veel van ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons op school hadden ze zo een keer zo'n Engelse test ofzo gedaan:
    Was er zo'n vraag: Sex: (=geslacht dus)
    had iemand op geschreven:
    Well yes please XD

    genialiteit :D
    Ik moest bij geschiedenis een keer een verhaaltje schrijven dat over vrouwenrechten ging, je moest bepaalde woorden gebruiken, de enige die overbleven waren dus 1919 en vrouwenrechten. En ik wist geen flikker meer. Dus ik schreef maar: ik heb geen idee wat er in 1919 gebeurde maar het zal wel met vrouwenrechten te maken hebben. Vond ie niet zo leuk.. ik had ook die hele toets met roze geschreven en bij leraar 'laantje' ingevuld (v/d laan) ghihi En bij mn levensbeschowuing leraar kreeg je altijd extra punten als je een cavia tekende, dus ik teken nog steeds trouw op elke toets een cavia die met een onderwerp te maken heeft (een cavia met een keppeltje =D) zelfs al heb ik een andere leraar xD


    BAM!

    Wel voor Engels moest ik mijn familie eens beschrijven:
    My Family is:A bunch of wankers
    en bij frans moest ik Ik geloof vertalen en natuurlijk wist ik het niet: Je believe
    Of op aardrijkskunde:
    Wat is basisindustrie: Mvr. Dat weet u best, enkel een kwestie van nadenken


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Hmm jah dat, iemadn van mij klas had daar: three times a week geschreven x'D

    HAHAHAHAHA. :'D


    Tanya is de beste.