In mijn hele school zijn deze twee bekent;
Voor godsdienst; Alleen God weet het antwoord.
Voor elk ander vak; Je tekent een boom en dan schrijf je; Achter deze boom staat het antwoord.
Is handig voor als je een antwoord niet weet op een examen. Kennen jullie nog andere?
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: Typfoutje)
-
11 dec 2008 - 17:5311 dec 2008 - 18:12
Of of!
Bij Nederlands; 'Hoe schrijf je dit?'
'Staat in het Groene Boekje/Woordenboek'11 dec 2008 - 18:14En bij Nederlands;
Waarom krijgen we les Nederlands,ik kan mijn taal wel goed hoor!
bewijs dat maar eens in die toets danHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
11 dec 2008 - 18:15Of je antwoord bij bijvoorbeeld Aardrijkskunde.
'Neem er een atlas bij, dan weet je het --"'11 dec 2008 - 18:15Of of!
Bij Nederlands; 'Hoe schrijf je dit?'
'Staat in het Groene Boekje/Woordenboek'
De dikke van DaleWe'll still love each other, forever and always. <3
11 dec 2008 - 18:17Aardrijkskunde:
waar ligt Wenen?
antwoord: op de aarde , toch?Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
11 dec 2008 - 18:18Iemand die ik ken moest op het examen eens uitleggen wat Lef is, weejte wat hij opschreef. DIT IS Lef en leverde het papiertje in.^^ dat kunnen ze niet fout rekenen, hij had een 8!!
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
11 dec 2008 - 18:18"Ik weet het antwoord wel, maar, ik zeg het lekker toch niet."
One man's fun is another's hell.
11 dec 2008 - 18:19Iemand die ik ken moest op het examen eens uitleggen wat Lef is, weejte wat hij opschreef. DIT IS Lef en leverde het papiertje in.^^ dat kunnen ze niet fout rekenen, hij had een 8!!
Neah idd.
Maar dat mogen ze niet fout rekenen. want hij heeft t goed beantwoord. maar.. dat is wel heel geniaal x'DThe economy is suffering, let it DIE!
11 dec 2008 - 18:19(...)
Neah idd.
Maar dat mogen ze niet fout rekenen. want hij heeft t goed beantwoord. maar.. dat is wel heel geniaal x'D
Ja maar je moet er maar opkomen!!'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
11 dec 2008 - 18:22(...)
Ja maar je moet er maar opkomen!!
idd. dat zou ik nooit bedacht hebben x'DThe economy is suffering, let it DIE!
11 dec 2008 - 18:23Zeg gewoon "Zie cursus"
Life is a fashionshow, the street is our catwalk.
11 dec 2008 - 18:29Ik had een keer met geschiedenis. Wie is Napoleon? Maar dat onderwerpt interreseert mij niet. Dus was mijn antwoord. Zon gozurtje. Maarja. toen werd me lerares boos en zij dat k dan gewoon een vraagteken neer moest zetten... x'D
The economy is suffering, let it DIE!
11 dec 2008 - 18:34Bij ons op school hadden ze zo een keer zo'n Engelse test ofzo gedaan:
Was er zo'n vraag: Sex: (=geslacht dus)
had iemand op geschreven:
Well yes please11 dec 2008 - 18:37er was een leraar zo rasistisch, dat als je een blanco blaadje inleverde, je toch nog een voldoende kreeg:Y)
11 dec 2008 - 18:38