• Hei. ohkay. my story.
    Ik vertelde maandag bij mijn training over iets wat op school gebeurde. Er was een jongentje, die tacklede een meisje, die over een bankje, fawking hard op der bek ging. En toen begon ze te janken. Maar ik kwam niet bij van het lachen. Dus, zon meisje uit mijn team zij. Dat is niet grappig! Dat is zielig, dat is leedvermaakt. Mijn conclusie. Ik vind leedvermaakt echt TE GRAPPIG x'D Ik lig echt dubbel als iemand heel hard op zn bek gaat, zelfs al is het een vriendin. x'D. No offence to them though. maar, hebben jullie dat ook?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik kom dan echt niet meer bij hoor
    of als iemand tegen een paaltje aan loopt ofzo xD te grappig gewoon

    ik kom dan echt niet meer bij hoor
    of als iemand tegen een paaltje aan loopt ofzo xD te grappig gewoon

    Ik krijg de slappe lach als iemand uitglijdt :')
    Toen had 'n paar weken geleden glad was en op school keiveel mensen op hun nest gingen, maaan ik kreeg buikpijn van het lachen :'D


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ik krijg de slappe lach als iemand uitglijdt :')
    Toen had 'n paar weken geleden glad was en op school keiveel mensen op hun nest gingen, maaan ik kreeg buikpijn van het lachen :'D

    Uitglijden zeg je. :'D
    Ik en Lotte zaten voor de HMH, en toen glee er een vrouw uit. Ik dacht dat ik dood ging. :'D


    blame the bully.

    jawel maar als ik het bijvoorbeeld bij jou doe vind je het denk ik niet zo leuk haha:P

    xx

    Ik heb dat ook heel erg ;p Bij gym kreeg iemand een bal in z'n gezicht. En ik lag dubbel ;P
    Filmpjes waar m'n idolen op hun smoel vallen zijn nog beter Theheh


    Caution first, always.