• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jah mss vinden ze dt wel fijn om in Amerika te zijn,maar hun gezondheid niet hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    Wauw.
    Mooi gezegt, ik geef je gelijk.
    Tokio hotel heeft het druk daar, het is ontzéttend moeilijk om dáar door te breken. Niet om lullig te doen; maar volgens mij zijn ze daar een 'Rage' maar ik kan het ook fout inzien. Amerikanen zijn technies gezien hetzelfde als ons. :] Uhm. nu wou ik nog wat zeggen, maar dat ben ik vergeten :]

    xoje.

    @Eva.
    Ja, dat is wel zo. Maar in Europa zouden ze het oook druk hebben!
    Goed, minder. maar oké!

    Gelukkig zijn ze al lang niet meer, maar daar komt wel verandering in. ^^

    Je hebt gelijk _O_

    Ja, weetje, het zou niet goed zijn moesten ze hun managers enzo bedanken, het is door de fans dat ze die award krijgen...
    & ja, tuurlijk hebben Belgie & nederland 3 concerten gehad dit jaar en daar mogen we niert over klagen, maar hééé, daar klaagt toch niemand over, dus wat is het probleem?
    Het probleem is, dat het door de duitse fans is dat ze überhaupt tot Europa zijn geraakt & door Europa naar Amerika, dus kunnen ze tenminste een paar concerten geven in Duitsland, terwijl ze er maar 1 geven,.
    Maar okee, het was dus hun bedoeling om dat allemaal goed te maken met die fanparty waar alleen EUROPESE fans mochten komen, maar toen begonnen die ***amerikanen te klagen dat zij niet mochten te komen bla bla, waarom zouden die wel moeten komen?? :|, anyways, ik heb dus horen zeggen dat er wel amerikaanse fans waren ...

    ik wil hier nu neit als een bitch over komen & sorry als ik zo wel overkom, maar dit is mijn mening dus, :Y);)

    Agree!

    Serieus, ze zijn gelukkig, niet ongelukkig of zo, wat zit iedereen hier te zeiken, het is niet dat ht je familie is of zo, maak je niet druk, zij zijn blij&gelukkig dat is wat telt!

    Meid, goed gezegd!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    > verplaatsen naar 'de band' zo'n topics horen eenmaal niet bij 'klachten' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mededeling van enya aka unwritten (aangezien zij een ban heeft zeg ik het even voor haar)


    Enya (Unwritten) zegt; Er zijn al duizend topics over mensen die er tegen zijn en er zijn er die er voor in. Waarom een nieuwe maken? Reageer in die mensen hun topic. Jaaa, ik ga akkoord met wat ej zegt maar ik ben er niet akkoord mee dta er opnieuw een topic is.


    I need you like a heart needs a beat

    ik vind dat je gelijk hebt ^^
    Zolang TH GEZOND en HAPPY is!


    Your Butt is Mine!

    Ja, weetje, het zou niet goed zijn moesten ze hun managers enzo bedanken, het is door de fans dat ze die award krijgen...
    & ja, tuurlijk hebben Belgie & nederland 3 concerten gehad dit jaar en daar mogen we niert over klagen, maar hééé, daar klaagt toch niemand over, dus wat is het probleem?
    Het probleem is, dat het door de duitse fans is dat ze überhaupt tot Europa zijn geraakt & door Europa naar Amerika, dus kunnen ze tenminste een paar concerten geven in Duitsland, terwijl ze er maar 1 geven,.
    Maar okee, het was dus hun bedoeling om dat allemaal goed te maken met die fanparty waar alleen EUROPESE fans mochten komen, maar toen begonnen die ***amerikanen te klagen dat zij niet mochten te komen bla bla, waarom zouden die wel moeten komen?? :|, anyways, ik heb dus horen zeggen dat er wel amerikaanse fans waren ...

    ik wil hier nu neit als een bitch over komen & sorry als ik zo wel overkom, maar dit is mijn mening dus, :Y);)


    Er waren OOK Amerikaanse fans, zij vonden het net zo oneerlijk als sommige fans onder ons het oneerlijk vinden dat ze in Amerika willen doorbreken, we zouden ze daarin eigenlijk moeten steunen en niet boos op ze worden omdat ze daar zijn!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow.
    Dan konde ze beter ook ónder de 16 laten komen, Grr.
    Discriminatie!
    x.0'

    mededeling van enya aka unwritten (aangezien zij een ban heeft zeg ik het even voor haar)


    Enya (Unwritten) zegt; Er zijn al duizend topics over mensen die er tegen zijn en er zijn er die er voor in. Waarom een nieuwe maken? Reageer in die mensen hun topic. Jaaa, ik ga akkoord met wat ej zegt maar ik ben er niet akkoord mee dta er opnieuw een topic is.
    Sorry hoor(niet gemeen bedoeld), maar waarom mag dit topic niet geopend worden en alle andere 1000 klaagdingen over TH wel?

    (...)

    Er waren OOK Amerikaanse fans, zij vonden het net zo oneerlijk als sommige fans onder ons het oneerlijk vinden dat ze in Amerika willen doorbreken, we zouden ze daarin eigenlijk moeten steunen en niet boos op ze worden omdat ze daar zijn!

    Ja soow what? Ze zijn het halve jaar in Amerika geweest. En die Fanparty was om de europese fans te bedanken, NIET de Amerikaanse fans..
    En ik vind het niet oneerlijk dat is in Amerika willen doorbreken :S Ik vind het gewoon zooo stom dat ze er zo dikwijls naartoe gaan, dat is toch allemaal niet nodig.0.. Gosh!!!

    Misschien heb je wel gelijk. Maar ik blijf bij mijn standpunt: Tokio Hotel is like dit= Just fake a smile and everybody thinks your happy. Maar eigenlijk gaan ze ergens vanbinnen dood, door al die stress, té weinig slaap enzo. Snapje?