• ik zat vanmiddag dus in de bus naar huis, en de bus reed ineens een hele andere weg dan normaal. dus ik dacht al dat er misschien iets was gebeurd ofzeu. rijd die bus later een eindje van de normale route langs, zie ik allemaal amulances en politie auto's staan. later niet meer aan gedacht.

    zegt zonet op msn een vriend van me dat hij een dodelijk ongeluk heeft gezien in de stad. daarom stonden die mensen daar allemaal dus. stuurde hij ene link waar alles opstond + foto's. ik bekijk die foto's en het ging over een fietser die onder een vrachtwagen kwam en zie je dus een kreupele fiets zegmaar. nu krijg ik een ontzettend vreemd en eng gevoel. dat eerst die fietser daar nog gewoon levend opzat, opweg naar huis en dan ineens pats boem onder een vrachtwagen Ôo ik vind dat een eng idee ..

    sorry als dit jou niks boeit, maar ik moest het even vertellen want ik ben nogal geschrokken ook al heb ik het niet eens gezien ofzeu ..


    -

    Ja, het is wel een eng idéé.
    Spijtig dat het ook allemaal moet gebeuren.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    omg,,like zow erg. Bij ons gebeurd dat ook dikwijls en ik heb dat bijna eens gezien. Naja, normaal rijd ik altijd langs dezelfde weg naar huis en een dag nam ik een andere. Hoor ik s'avonds dat er waar ik normaal rijd en waar ik dat moment zou gepasseerd moeten hebben, er een fietser onder een vrachtwagen terecht was gekomen. Stel je voor dat ik daar juist was, was dat ik dan die onder die vrachtwagen lag? Krijg ik dus echt de kriebels van! Om zo aan dingen te denken en owk dat van jou. Om te denken dat die fietser eerst nog heel happy was enzo en leefde en dan opeens ... niets meer Ö
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja idd. lijkt me ook freaky dat van jou DELETEx3 ;o


    -

    Gisteren is er een school verderop [het zijn scholen zeer dicht op elkaar] een jongen aangereden door de bus die ik dus soms neem :S

    En jah, maar zo moeilijk si dat daar niet, daar rijd je gemakkelijk iemand omver.


    everything you imagined, and more...

    Gátver, oe.
    Eng!

    Tsja... Daarom vind ik ook: carpe diem! (pluk de dag) Je weet maar nooit wanneer een persoon dood gaat.

    als ik morgen dezelfde bus haal, rijd ie dus langs die straat. wedden dat ik me dan zó ongemakkelijk ga voelen :s


    -

    like: NIET NORMAAAAL ENG:S
    moet er niet aan denke:S
    brrr


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    als ik morgen dezelfde bus haal, rijd ie dus langs die straat. wedden dat ik me dan zó ongemakkelijk ga voelen :s

    Njaa, dat zou wel goed kunnen. Man dat is echt zo erg && freaky hé! Ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn vader is vrachtwagenchauffeur..
    en een collega van hem heb ook iemand aangereden..
    iemand die fietste voor de vrachtwagen langs (dom)
    en toen ging die rijden.. en zag de fietser nie..
    toen lag die eronder.. bleek dus iemand gezegt te hebbe.. dat die naar achter moes rijden.. reed hij der nog eens overheen..ik hoop zo niet dat me vader dat overkomt..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    voor mij fietse wel eens een gozertje van denk ik 14 jaar ofzoo en die stak zo de rotonde over maar er kwam ook een auto aan en die reed zo die gozer aan voor mijn fiets! dan schrik je je echt de tering!


    Geen woorden, maar daden.

    er si een keer bij ons bij het winkelcentrum een vrouw met haar rolator onder een papierwagen gekomen .hij reed heel erg snel .
    de vrouw was haar hoofd bij het wiel vast komen zitten .
    er moest zelfs zo'n hijs kraan komen omdie vrachtwagen omhoog te tillen een stukje om die vrouw haar lichaam weg te krijgen .
    vet sneu was dat.

    Jeetje .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Moet er niet aan denken O_O zit je zo gezellig met je vriendinnen te kletsen terwijl je fietst, en enkele minuten later lig je onder de auto van een nietsvermoedende chauffeur xO

    scary!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.