• ik weet dat 3/4 van q nu gaat zeggen, "ik heb dat ook!" maar daar heb ik echt geen nood aan.
    dit is wat er gebeurde:

    we gingen huizen bekijken, omdat mijn tante gaat verhuizen en ik ging met haar mee. En bij dat ene huis was er 1 kamer waar ik echt het gevoel kreeg. "Hier moet je niet binnen gaan, hier is ooit iets verschrikkelijk gebeurd en dat hangt hier nog altijd." Het was dus een oud herenhuis uit 1935 (ongeveer) blijkt dat er in dat huis een meisje verkracht en vermoord is en dat de kamer waar ik niet binnen wou gaan, hààr kamer was.

    Probleem: Ik geloof totaal niet in zulke dingen en dit is niet de eerste keer dat ik 'voorgevoelens' krijg. Iemand een rationele verklaring voor dit?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    vrouwelijke intuïtie? :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    dat heb ik ook soms:X (moet ik ff zeggen)
    maar dat is nou je instinkt(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Gewoon je instinct?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Poppins schreef:
    vrouwelijke intuïtie? :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Poppins schreef:
    vrouwelijke intuïtie? :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk dat dat gewoon een soort intuïtie is, meer kan ik er niet over zeggen, want ik denk dat er niet echt een andere verklaring voor is. Soms heb je gewoon een onverklaarbaar voorgevoel, dat heeft iedereen denk ik wel op bepaalde punten (:

    Maar even: ben je nu wél naarbinnen gegaan of toch echt niet?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hoooooooly fuck.
    Scary.
    Weetje. Iedereen is paranormaal aangelegd, alleen uit niet iedereen het. Bij jou blijkbaar wel ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    ik hou van zulke verhalen. :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is vaak ook gewoon de sfeer die is blijven hangen. Misschien dwaalt haar geest daar ook nog die je probeert tegen te houden. Ik moet eerlijk zeggen, daar geloof ik gewoon in. :]


    No more walks in the wood.

    Memphis schreef:
    Ik denk dat dat gewoon een soort intuïtie is, meer kan ik er niet over zeggen, want ik denk dat er niet echt een andere verklaring voor is. Soms heb je gewoon een onverklaarbaar voorgevoel, dat heeft iedereen denk ik wel op bepaalde punten (:

    Maar even: ben je nu wél naarbinnen gegaan of toch echt niet?


    ik ben gewoon naar binnen gegaan en ik leef nog :Y)
    aangezien ik niet geloof in zo een dingen en niet snel bang ben, maarja ik zat er over te denken en kon er geen rationele verklaring voor vinden eigenlijk. :X


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ach een oud huis, daar krijg je wel eens bedenkingen bij =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay