• Haay Haay !

    Ik heb een nieuwe uiz genaamd: You Stole My Girlfriend... !

    Het is een Maxloverstory, alleen hij kan zo veranderen in een Bryan,Ronnie,Robert, Omar story !

    Waar gaat het over: May heeft weer is ruzie met haar vriend, ze weet zelf niet waarom wordt het huis uit getrapt ! Hij rijd haar naar een woestijn en dumpt haar terwijl ze er niet helemaal bij is. Mary staat een paar uur te wachten op auto's maar ze stoppen maar niet. Als ze besluit schone kleren aan te doen komt er een auto en stopt voor haar. Ze stapt in en rijd met de jongen mee die in de auto zit [in dit geval Max] Ze maken kennis en gaan naar een coffeshop, daar praten ze bij en verteld Max dat hij onderdak voor haar heeft. Hij neemt haar in geheim mee naar huis en ze verblijft daar een tijdje. Het moet geheim blijven , dus doen ze er alles aan om er voor te zorgen dat niemand er achter komt.

    Dit is nog maar een klein stuk van mij verhaal die ik wil uitbreiden, ik wil ook dat ze met iemand anders voor een tijdje krijgt dus daar maak ik dan ook wel een quiz van zodat jullie kunnen kiezen.

    Hopelijk willen jullie hem maken ! <33


    Deel 1

    http://www.quizlet.nl/quiz/253820/you-stole-my-girlfriend--001/

    Deel 2

    http://www.quizlet.nl/quiz/254151/you-stole-my-girlffriend--002/

    KissKiss: Momo <3


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    oeeeww ik ga doen ik LOVE etf:D:D:D

    max (H)

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oehh, Max. <3
    Ik ga wel even kijken.
    Denk ik. :')


    we were young but we were blind.

    Escape The Fate is sexy, alleen ronnie is de band uit en nu is Escape The Fate kud :']


    I don't need words to feel those lips.

    Love ETF, maar ik maak geen verhaal dingen. Wel goed dat het eindelijk eens geen tokio is.

    Precies, er zijn bijna alleen maar TH series ! Niet dat ik het heel erg vind, maar het is wel jammer ! Het lijkt meer een TH quiz site, maar gelukkig is er wat variatie


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>