• In de trant van stilheid op het forum en zo..

    Jarenlang verborg ik mezelf achter de zwarte oogpotlood strepen onder mijn ogen. Ik was bang voor de reacties van mensen, bang wat mensen van mij vonden. Bang om eerste indrukken te verkloten, bang om mensen toe te laten. Mensen dichtbij te laten komen. Zonder make-up de staat op was voor mij altijd een no-go, zonder make-up op foto's gebeurde ook zelden. Tot afgelopen week. Ik heb lak gehad aan mijn onzekerheid en mijn make-up toch even uit mijn ochtendritueel geschrapt voor enkele dagen. Het beviel me best goed. Het werd helemaal getest toen ik afgelopen weekend, soort van onverwacht, bij mijn vriend ging logeren. Ik had geen make-up bij me, dus ik werd gelijk voor de leeuwen gegooid als het ware. Vanavond waren we in een bos en toen is hij maar gewoon foto's gaan maken. Eerst was ik best boos, want ik had immers geen make-up op en ik voelde me hartstikke ongemakkelijk. Uiteindelijk zat er een foto tussen die goed weergaf hoe ik als persoon in elkaar steek, waar ik zonder make-up opstond en waarbij ik nu super awkward keek. Stiekem ben ik best wel trots, gheheh.

    Well, mijn zelfbeeld is nog steeds niet super positief, maar ik ben goed op weg nu. Dus, ja, eh, dat. Ofzo.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een erg mooie foto en ook een mooie gedachte die erachter steekt.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mooi, Erieka! (:


    16 - 09 - '17

    Knap dat je die stap gezet hebt! Ik heb zelf echt een zwak voor oogpotlood haha, dus dat vind ik wel mooier (al ben ik er zelf veel te lui voor), maar je bent zonder ook pretty. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw I love it. Ik vind je natuurlijke look prachtig. Echt een hele mooie foto.


    Happy Birthday my Potter!

    Awh dankjulliewel, gheheh. Ik zit vet awkward achter mijn pc te lachen ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vind het ook een erg mooie foto! Wees trots (:
    Bij mij gebeurde vandaag toevallig hetzelfde. Ik draag altijd veel makeup maar heb 's ochtends steeds minder tijd en eigenlijk ook niet zoveel zin meer om mijn gezicht vol te smeren. Dus ik ga met steeds minder makeup door het leven, vandaag zelfs alleen mascara en dat terwijl ik moest werken. Dus ja, daar was ik eigenlijk ook wel trots op. Niet omdat het slecht is om veel makeup te dragen, maar omdat ik me net zoals altijd voelde.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Erieka je bent prachtig, die foto is prachtig, en ik ben zo ontzettend trots op je ;uu;


    because i knew you, i have been changed for good

    Aw, ik ben heel blij voor je dat je je weer net iets prettiger voelt. Erg dapper van je. En wat een mooie foto! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan