• Ik ben het kotsbeu, hoe TH-fans reageren op JB [let wel op sommige TH fans]

    niet alle fans zijn zo, maar ik heb gemerkt dat het merendeel wel zo is, als er dan iets slechts over TH ofzo wordt gezegd zijn ze kwaad, maar zelf zitten ze JB uit te maken voor al wat slecht is

    hoe zouden jullie je voelen als ik Bill begon uit te maken voor homo of janet ofzo?
    zoiets doe ik niet omdat ik respect heb voor TH, net zoals dat ik respect heb voor elke andere band

    als JB en TH respect voor elkaar hebben, waarom kunnen de fans dat dan ook niet opbrengen?
    Jb heeft zelfs gezegd, dat ze ooit zo groot willen worden als TH, dat is een compliment mensen!! en als dank beginnen jullie [niet allemaal] to juichen als er een gerucht gaat over dat JB uit elkaar zou gaan [wat dus echt een roddel is]

    k wil hier geen ruzie mee uitlokken, ik wil gewoon dat sommige mensen eens wat meer respect gaan tonen, zoals de anders TH-fans die wel respect hebben


    You're a star in heaven.

    Jup,
    De meeste fans zijn egoistische kinderen die alleen maar dromen van een leven samen met Tom,Bill,Georg of Gustav.


    The soul needs autumn.

    Nou lieve schta, ik ben hetlike volledig met je eens
    Maar TH-fans [/de meeste] zitten zo in elkaar: 'Heb respect voor ons! Niemd heeft respect voor ons, want wijzijn THfans! Leer dat respecteren!' Over een andere band die TH een ietsiepietsie niet kan hbben; 'Omfg! HOMO'S ! STERF! Stik, verrot ga naar hel! F*!k YOU! Jullie zijn slechtç!' En zoals op Wb door ZORNIk het volgende zitten roepen: 'BOEH! TOKIO HOTEL!'
    Like; Th fans wíllen zelf respect maar dat kunnen ze vn mij allen krijgen als zij ook het respect voor mijn smaak hebben.

    Nou lieve schta, ik ben hetlike volledig met je eens
    Maar TH-fans [/de meeste] zitten zo in elkaar: 'Heb respect voor ons! Niemd heeft respect voor ons, want wijzijn THfans! Leer dat respecteren!' Over een andere band die TH een ietsiepietsie niet kan hbben; 'Omfg! HOMO'S ! STERF! Stik, verrot ga naar hel! F*!k YOU! Jullie zijn slechtç!' En zoals op Wb door ZORNIk het volgende zitten roepen: 'BOEH! TOKIO HOTEL!'
    Like; Th fans wíllen zelf respect maar dat kunnen ze vn mij allen krijgen als zij ook het respect voor mijn smaak hebben.

    Weetje,dat vind ik nu ook.


    The soul needs autumn.

    iDD :Y)

    Helemaal mee eens :P

    Ik heb ook zo'n topic over Tokio Hotel fans die Ancafe begonnen af te zeiken vanwege een gerucht van 14 juni.
    Sláát nergens op. Hún willen dat mensen respect hebben voor Tokio Hotel, dan mag je zelf ook wat respect tonen voor andere bands..

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks