• Ik ben het kotsbeu, hoe TH-fans reageren op JB [let wel op sommige TH fans]

    niet alle fans zijn zo, maar ik heb gemerkt dat het merendeel wel zo is, als er dan iets slechts over TH ofzo wordt gezegd zijn ze kwaad, maar zelf zitten ze JB uit te maken voor al wat slecht is

    hoe zouden jullie je voelen als ik Bill begon uit te maken voor homo of janet ofzo?
    zoiets doe ik niet omdat ik respect heb voor TH, net zoals dat ik respect heb voor elke andere band

    als JB en TH respect voor elkaar hebben, waarom kunnen de fans dat dan ook niet opbrengen?
    Jb heeft zelfs gezegd, dat ze ooit zo groot willen worden als TH, dat is een compliment mensen!! en als dank beginnen jullie [niet allemaal] to juichen als er een gerucht gaat over dat JB uit elkaar zou gaan [wat dus echt een roddel is]

    k wil hier geen ruzie mee uitlokken, ik wil gewoon dat sommige mensen eens wat meer respect gaan tonen, zoals de anders TH-fans die wel respect hebben


    You're a star in heaven.

    Ik wordt sowieso helemaal gek van het grootste deel van al die TH-fans. Het trieste is dat het niet eens alleen bij JB is, maar gewoon bij alles en iedereen. -_-' En natuurlijk denken ze alles beter te weten, en vinden ze zichzelf heeeelemaal tof ofzo, terwijl ze meestal ook nog keihard wemo zijn. Volgens mij gaat 'respect' en '[hyperende] toho fan' gewoon niet samen. >.<


    Mew <3

    So true (:
    Sommige gingen er wel over hoor (N)

    Helemaal mee eens. Ik ben dn niet echt een fan van JB maar als iemand eens wat over TH zegt, dan krijg je een hoop commentaar en ja ik ben ben ook THfan (A). Soms snap ik wel dt mensen th haten, sommige fans zijn ook echt gek XD.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ick ben het volledig met je eens. Ick ben geen van TH of JB maar ick heb wél respect voor hen en hun fans.
    Maar hier zyn kleine Kiendjes die totaal geen respect hebben, en ja ick vind daa gewoon ziielig.
    maar neem het hen niet te kwalyk sommige zyn gewoon te kinderachig om het woord repect te begrypen.(niet slecht bedoelt ofzo) ^^
    Ick wordt eigenlyk gek van dat gekibbel tusse somige fans vn JB en TH

    Agree. Maar hier zijn al zoveel topics over, I think..achja ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ben het helemaal met je eens!!!
    xxx Ruby


    Naruto 4ever!!!!!

    Hmm IK heb het niet op TH (Om een reden) -_- Ja noem me maar zielig, boeit me niet. JB ben ik ook geen fan van, maar ik haat ze niet en zeker niet de fans. Maar vaak met TH fans (SOMMIGE) is het bij hun TH dit TH dat, en de rest van de celebs kan de schijt in zakken... Toch.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bo je hebt weer eens gelijk meis.

    Amai, again een discusie. Ik was zo laatst op Justin tv héa. En er was weer life chat en dan had er iemand dat gevraagt. Echt ze lagen 10 minuten strijk.


    everything you imagined, and more...

    To be honest is me de HB-haat door TH-fans nog helemaal niet zo erg opgevallen. Ik denk dat ik onder een steen gelegen heb >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Alle 2 de fans -dus van JB en TH- zijn gewoon bestwel kud .____.


    I don't need words to feel those lips.

    Achja, de meeste TH fans zijn gewoon zielig, niets aan te doen.
    I totally agree with you.

    Oke,ik had op m'n andere account een nogal respectloze reactie neegezet.Ik heb er nu spijt van,en ik zal het echt nooit meer doen.>.< But ik was chagrijnig en opgewekt toen ik het zag,maar ik ga zo snel mogelijk m'n reactie aanpassen.Ik vind dit niiet kunnen,je hebt gelijk,en nog eens sorry voor de JB-fans.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Je Hebt heeelemaal gelijk hoor ^^
    Trouwens ik vind de JB en TH heel erg goed!!
    Alleen Th ietsjes beter XD
    Maar het is ook andersom hoor er zijn ook JB-fans die Th uitschelden het respect moet van beide kanten komen :P

    xx!!

    Gelijk.
    ik ben van beide redelijk fan van de muziek en ik vind dat idd de meeste toho fans zich idd totaal misdragen tegenover andere bands. en zelf maar commentaar geven over th haters enz. ja hoe zouden die er toch komen ? misschien door die domme lui die alleen al beginnen te janken als iemand de naam Tom of Bill zegt ;l


    We can only learn to love by loving.

    Totally right.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.