• Ik wil een kaars doven met mijn vingers, maar ik sla de brandende kaars perongeluk van mijn bureau af. Die valt in mijn prullebak die vol ligt met papierwerk. Thank god dat de kaars met de vlam naar boven bovenop het papierwerk valt, ipv andersom. Daar was weer bijna een huge brand veroorzaakt door mij :'D

    Hebben jullie ook van die momenten waarop je denkt: 'Damn, I'm such a lucky basterd'? :Y)


    Let it come and let it be

    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik mijn bloedrode nagellak weer eens op mijn witte kleedje laat vallen en hij niet vies wordt. Yes, I'm such a lucky basterd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    Ja, hahaha, ik ook.
    Maar dat van jouw was wel echt op het nippertje!


    The odds are néver in our favor.

    ohja die heb ik XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, toen ik een heel hoofdstuk achterliep voor Scheikunde en naar de docent ging om te vertellen dat alles niet af had, en het werkboek gewoon helemaal niet had. Toen ging hij alles voor me kopiëren in de pauze, terwijl ik echt een enorme preek verwachtte :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Autsj, dat is echt op het randje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom gebruik je dan kaarsen? Oke droog.
    Maar, eigenlijk niet. Meestal is het gewoon heel vaag of awkward. En dan is het inderdaad van: 'Moet dat mij nou overkomen?'


    Food.

    uhm... eerder het 'fuck' gevoel. Ik moet een verslag en solo maken tegen morgen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    comfort in c h a o s

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    Firm believer of all that is magic

    Nou, ik heb het een paar keer gehad. Al zijn de momenten van: 'Fuck, dit moet mij weer overkomen' echt overheersend bij mij!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh. Dat is nipt. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had een keer een ovenhandschoen in de fik gezet terwijl ik hem aanhad maar ik had het pas heel laat door, dat faalde echt :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right