• Jhaa, kidzz.
    Eerst hd ik zoiets hierzoo van; 'Jhaa ze zulln datwel niet menen van wat ze op Werchter Boutique gingen doen als Zornik op het podium kwam maar toch hebben lage kinders, ik weet net of ze hier zitten maar toch moet ikit zeggen! Sorry als alles ier gezeik is voor jullie maa dat heet Mening.

    Dus mensen, we denkn ff leuk en stoer te doendoor andere mense hun pret e vergallen op een concert? Omg sorry maar op Werchter Boutique waren heel erg veel TH fans zo laag! Ik schaamde me er zelfs tussen. Like; Koen Buyse, de zanger van Zornik, mijn favo groep had iets slecht gezegd over TH. Start er hier iemand een topic over van; 'Jhaa als Zornk op Werchter Boutique optreed, dan gaan we allemaa Tokio Hotel en Boeh er tussndoor roepen!' You know, ik dacht dat het een grapje was ofsoo maar ik stond daartussen aldie gefreakte kinders, beginnen ze tijden Zornik opeens 'Tokio Hotel!' en 'Boeeeh!' te roepen. Sorry maar persoonlijk vind ik dit er kinda over niet? C'mon, alle Zornik fans dieer waren,heb je hun horen tussen TH roepen 'BOEEEH!' of 'Wijfen! Julliestinken!' ofsoo? Needachthet niet! Wij, Jhaa wij Zornik fans, ik vind dat wij duizendkeer meer zoveel respect hebben dan deg gemiddelde TH-Fan. Like, gaan jullie ookzo expres een ticket voor Rihanna ofsoo kopen m haar te gaan kleineren voor lelijk wijf omdat ze iets over TH zei? Dnk hier ff over na en zoek dit op in de woordenboek;
    R.E.SP.E.C.T!
    Leer het vanbuiten, en kom aar mij terug als je eindelijk doorhebt wat het betekend.

    Annelies is don talking shit.

    WB WAS LIEFDE
    iedereen was zo Tokio Hotel aan het roepen wij daar keihard doorheen: ZORNIK ZORNIK ZORNIK je had die wijven moeten zien kijken (A)
    eigenlijk ben ik totaal niet voor Zornik maar die wijven hadden gewoon een lesje nodig

    WB WAS LIEFDE
    iedereen was zo Tokio Hotel aan het roepen wij daar keihard doorheen: ZORNIK ZORNIK ZORNIK je had die wijven moeten zien kijken (A)
    eigenlijk ben ik totaal niet voor Zornik maar die wijven hadden gewoon een lesje nodig

    grOot gelijk Heb je !! x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    K heb het hen nog gezegd dat het niet respectvol is

    Maar loop je niet een beetje achter? Dat was like 5 maanden geleden?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik was daar ook,en van da boegeroep was nie veel te hore,maar er werd zelfs bij de th fans onder elkaar gevochten om zo dicht mogelijk bij het podium te staan,stom,maar daar luistere die kinders nie naar.

    Omg ><. Ik had het zelfs niet door. Maarja, Zornik was echt goed, dus ik had voor de rest niet echt aandacht xD.
    Maar ik stond bij TH-fans die gewoon Zornik niet goed vonden, t waren lieve meisjes. Da ene meisje had me zelf iets gegeven waar ik zelf minder duizelig van werd. Maarja, toen ToHo opkwam lag ik op de grond. Niet door hun te zien ofzo, maar gewoon omdat het te warm en te druk was, ik kan daar niet tegen :'). En bovendien had ik nog niets gegeten :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik stond daar ook en ik heb niemand boeeh ofzoiets hore roepe, en ik stond nochtans helemaal vanvoor x)
    ma weetje, ik ben geen fan van zornik ma vin ze ook ni zo slecht eh, ma ik heb niks geroepe ^^
    ik ben een braaf engeltje (A)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg ><. Ik had het zelfs niet door. Maarja, Zornik was echt goed, dus ik had voor de rest niet echt aandacht xD.
    Maar ik stond bij TH-fans die gewoon Zornik niet goed vonden, t waren lieve meisjes. Da ene meisje had me zelf iets gegeven waar ik zelf minder duizelig van werd. Maarja, toen ToHo opkwam lag ik op de grond. Niet door hun te zien ofzo, maar gewoon omdat het te warm en te druk was, ik kan daar niet tegen :'). En bovendien had ik nog niets gegeten :Y)

    Whaha, dan heb ik je misschien gezien, want tijdens ToHo heb ik de hele tijd niks anders gezien, dan flauwvallende- en bijna-flauwvallende meisjes vanvoor zien langslope... kvin da grappig xD da stopte maar nie ^^
    Okee, da is dan mss wel erg da ze een stuk van 'hun' concertdeel misse maja... da was gewoon grappig.. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    _O_

    Drm heb ik daar aan niet meegedaan dat roepen!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Uhuu, @ Fallingstar
    Ik had toch gezegd in mijn tekst; Misschien komt dit over als gezeik en misschien is dit al lang voorbij, tóch wil ik het nog ff duidelijk maken. Maar lieve schatten; "Ik geef hier alleen een voorbeeld! Dat van WB is maar een voorbeeld want er zijn nog zoveel andere voorbelden maar deze was hier het bekendst.

    Amen ^^
    Ik schaam me zo erg voor die fans... Jeesz... Respect, nooit van gehoord?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    je hebt groot gelijk vind ik!!!:@
    dat is echt heel kinderachtig!!!
    dom gewoon, dat doe je toch niet.
    ik bedoel, ik ga toch ook niet roepen dat Rihanna een k*twijf is!!! (niet dat ik dat vind ofsow)
    mensen,heb RESPECT voor elkaar!
    doe niet sow kinderachtig!

    xXx Crissy

    Zo respectloos dat het walgelijk is. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kinderachtig zeg!!!niet normaal gewoon!

    Zornik ruult kei hard!

    nah! en sorry Maar Sommige Th-fans gedragen zich als kleine kiendjes die nog niet wete wat respect is.Enjaa TH lykt wel heilig voor Sommige Th- fans maar wordt wakker het leve bestaat uit meer dan alleen maar TH (wil nu niet arrogant klinken ofso maar ick ben het beu dat er zo van die respectloze Baby's zyn x'D

    Zornik ruult kei hard!

    nah! en sorry Maar Sommige Th-fans gedragen zich als kleine kiendjes die nog niet wete wat respect is.Enjaa TH lykt wel heilig voor Sommige Th- fans maar wordt wakker het leve bestaat uit meer dan alleen maar TH (wil nu niet arrogant klinken ofso maar ick ben het beu dat er zo van die respectloze Baby's zyn x'D


    Jhaa Zornik ruult idd 8D